حمله ویرانگر استقلال به رکورد این تیم پرسپولیس

حمله ویرانگر استقلال به رکورد این تیم پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس پس از اتمام دیدارهای موندیالا در اولین دیدار خود باید دربی بزرگ پایتخت را برگزار کنند. آبی ها 2 امتیاز از رقیب اصلی خود عقب هستند و اکنون بهترین زمان برای کاهش این فاصله و رسیدن به صدر جدول رده بندی است.

ریکاردو ساپینتو در شرایطی که مردانش برای فتح دروازه بیرانوند کار سختی خواهند داشت، باید تیمش را برای پیروزی در این مسابقه رهبری کند. پرسپولیس در چهار دیدار قبلی خود موفق به ثبت کلین شیت شد و در مجموع در 375 دقیقه پایانی دروازه این تیم باز نشد.

این تیم آخرین بار در دیدار مقابل تراکتورسازی موفق شد در دقیقه 75 به پرسپولیس گل بزند. جایی که بازیکنان تبریزی توانستند در ورزشگاه آزادی با گل محمد عباس زاده شاگردان گل محمدی را شکست دهند و اولین شکست فصل این تیم را رقم بزنند.

علیرضا بیرانوند با احتساب 15 دقیقه پایانی آن دیدار و همچنین 4 بازی مقابل سپاهان، مس رفسنجان، ملوان و مس کرمان توانست رکورد خود را در بسته نگه داشتن دروازه به 375 دقیقه برساند.

حال باید دید خط حمله استقلال متشکل از مهدی قیدی، محمد محبی و ارسلان مطهری می تواند قفل دروازه پرسپولیس و بیرانوند را باز کند یا پارسی ها موفق به ثبت پنجمین کلین شیت متوالی خواهند شد؟

دیدگاهتان را بنویسید