روزنامه ابولا به بررسی خط حمله ویرانگر پورتو پرداخت

روزنامه ابولا به بررسی خط حمله ویرانگر پورتو پرداخت

پورتو با مهدی طارمی فصل فوق العاده ای را سپری می کند. آنها برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک امتیاز از دو بازی باقی مانده خود نیاز دارند. آبی و سفیدها مانند فصل گذشته رقیب مستقیم اسپورتینگ داشتند اما برخلاف سال گذشته جام امسال به دراگائو نزدیک است.

پورتو در حالی به فینال جام حذفی رسید که سرجیو کونسیس با دوبل پرتغالی فاصله زیادی نداشت. او این قدرت را مدیون خط حمله مخرب خود به رهبری مهدی طارمی است. جایی که تیم ملی ایران 20 گل زده و 13 پاس گل داده است.

در شماره امروز ابولا خط حمله پورتو قوی است و نام مهدی طارمی در اوج می درخشد. ابولا با عنوان “بهترین خط حمله در دوران مربیگری کونسیسائو دورانان در لیگ” به آمار و رکوردهای پورتو در پرتغال نگاه می کند. گزارش ابولا به شرح زیر است:

اژدها که آماده کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور است (برای کسب حداقل یک امتیاز در لوز کلاسیک مقابل بنفیکا کافی است) در این دوره از قهرمانی خط حمله بی امان بود. بهترین رکورد در کارنامه مربیگری سرخیو کونسیسائو با 83 گل به ثبت رسید که میانگین 2.5 گل در هر بازی را نشان می دهد. عملکردی که تا حدودی به توجیه برتری آبی و سفیدپوشان در مهم ترین رقابت پرتغال کمک می کند.

ویزلا آخرین قربانی حمله پورتو بود. پورتو فقط امسال در فصل 1998/99 اجرا کرد. آنها تحت هدایت فرناندو سانتوس با 85 گل قهرمان پرتغال شدند.

این در حالی است که سرخپوشان و آبی ها در فصل 88-1987 در مجموع 88 بار با هدایت تومیسلاو ایویچ فقید دروازه را باز کردند، اما امسال لیگ برتر پرتغال 20 تیم و پورتو 38 بار گلزنی کردند. 1998 – فصل 1999 در لیگ با 18 تیم پس از 34 بازی این آمار را به جا گذاشت. پورتو تاکنون در 32 بازی 83 گل به ثمر رسانده و دو فرصت دیگر برای رکوردشکنی دارد.

بردهای خانگی مقابل پورتیموننسه (7-0) و همچنین مقابل ویسلا (4-2) به پورتو کمک کرد تا به رکورد 83 گل برسد و اگر اژدها در دیدار مقابل براگا که با شکست 1-0 پورتو همراه بود، موفق به گلزنی شود. ، این آمار می تواند حتی بالاتر باشد.

از 83 گلی که آبی و سفیدها در 32 بازی به ثمر رسانده اند، تنها یک گل وجود دارد و در لیست بلندبالای گلزنان نام مشخصی وجود دارد: مهدی طارمی.

دیدگاهتان را بنویسید