روز نهم آب در آتش ناآرامی و ویرانگر خانه های ضعیف دشمنان بود


ساعت: 17:10
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920795

شهردار تهران نهمین روز از سال 88 را آبی برای آتش نابسامانی و تخریب خانه های سست دشمنان دانست و گفت: حاج قاسم تمام وجود خود را وقف کرد تا بتواند لبخند بر لبان مردم بنشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در منطقه 10 تهران گفت: این شهید در سن 18 سالگی (1362) در عملیات والفجر 1 در آن شرایط سخت وقف کشور و اسلام شد. . شهدا رفتند تا اسلام ناب محمدی، اسلام مستضعفان و اسلام پابرهنگان در ایران مستحکم بماند و مقدمه ظهور جهان برقرار شود.

شهردار تهران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهدا رفتند تا ایران به عنوان کانون حقیقت و عدالت در غرب آسیا و جهان بدرخشد. آنچه این روزها بدخواهان می خواستند جعل پیام بازگشت مردم از دوران انقلاب به جهان و رساندن پیام لزوم تجزیه ایران بود.

وی با بیان اینکه بر خلاف این کار شهدا رفتند تا اسلام برقرار شود و ایران بماند و بر قله های تاریک جهان بدرخشد، افزود: پیام شهید ما اطاعت از امام جامعه است. امام برای سعادت ملت و سربلندی ایران عزیز و اسلام بزرگ هر کاری می خواهد انجام می دهد. لذا هر جا به امام و ولی جامعه اقتدا کردیم به توفیق و توفیقات مکرر رسیدیم.

زاقانی با تاکید بر اینکه پیام این شهید گمنام خدمت به ملت بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم که پیشرو در پیروی از امام و ولی جامعه بود در خدمت به مردم ممتاز محسوب می شد. دعای خدمت کرد و برای بندگی مردم دعا کرد. تمام وجودش را وقف کرد تا بتواند لبخندی بر لبان مردم بنشاند. حرکت در راه اسلام و تحقق اهداف نورانی آن، حرکت در مسیر اعتلای ایران و تبعیت از امام به جامعه است.

شهردار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بنیانگذار انقلاب کبیر اسلامی فرمودند اگر شرایط اخیر پیش می آید و دشمنی به اوج خود می رسد به خاطر استیصال دشمن است.

زاکانی در ادامه تاکید کرد: به فضل الهی می توانیم از سختی ها عبور کنیم و با همت دولت انقلابی و همت همه از این گذرگاه عبور کرده و به قله عزت خواهیم رسید. یادمان باشد به دنبال آرمان های شهدا باشیم. حاج قاسم به ما یاد داد که می شود انقلابی بود، انقلابی ماند و مایه افتخار جامعه بشری شد.

وی با بیان خبر شهادت سردار دلها در 18 آذر و راهپیمایی جمعی از مردم در 18 آذر گفت: 18 دی 87 آبی برای آتش نابسامانی و ویران شدن خانه های سست دشمنان بود.

صبح جمعه همزمان با سالروز حماسه 18 دی و در آستانه سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، منطقه 10 میزبان پیکر یکی از شهدای گمنام هشت دفاع مقدس بود.

پیکر شهید گمنام منطقه 10 در پارک نور الزهرا تشییع شد. پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی محمد محتاری مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز تهران جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت ​​زهرا(س) و جمعی از مسئولین کشاری و لشکری ​​و مدیران ارشد شهرستان در بوستان نورالزهرا(س) منطقه 10 آرمیده اند.در این مراسم علاوه بر سخنرانی شهردار کربلایی نریمان پناهی ذاکر اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید