جمهوری اسلامی نوشت: با این مدیران و وزرای ضعیف و این سیاست های ضعیف تر به جایی نمی رسید

جمهوری اسلامی نوشت: با این مدیران و وزرای ضعیف و این سیاست های ضعیف تر به جایی نمی رسید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: توصیه های خیرخواهانه ای که ماه هاست مردم وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دولتمردان برای ایجاد تغییرات اساسی در دولت و ورود افراد موثر می دهند، نه تنها عملی نمی شود. اما اگر کسی برود یا سقوط کند، شخص ضعیف تری به جای او تعیین می شود. ! گویی مدیران در انتصاب و انتخاب افراد ضعیف برای مسئولیت هایی که نیاز به مدیران قوی دارد، تخصص منحصر به فردی دارند.

در حال حاضر، کشور برای پایان دادن به بحران اقتصادی نیاز به تعیین وزرای اقتصادی قوی دارد تا جایگزین وزرای موجود شوند.
معلوم نیست آقایان چه زمانی به این نکته توجه کنند که بیشترین نارضایتی مردم از مشکلات معیشتی است و این با شعار و سخنرانی و وعده حل نمی شود. در سیاست خارجی هم همین مشکل وجود دارد. بازی برجام تا کی بدون پایان ادامه خواهد داشت؟ در حوزه فرهنگ مشکل اصلی مربوط به عدم واگذاری کار به افراد این حوزه است.

در اینکه باید با براندازان مخالفت کرد و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد، نباید شک کرد. در عین حال، نباید شک کرد که با این حاکمان ضعیف و با این سیاست های ضعیف تر، نمی توان این وظیفه خطیر را انجام داد. تحقق این هدف مستلزم جلب اعتماد افکار عمومی در تمامی عرصه های رسانه ای، اقتصادی، فرهنگی، سیاست خارجی و داخلی است. توده های مردم خواهان این تغییرات هستند، خواسته ای که به نفع دولت، ملت، نظام و خود حاکمان است. مقاومت در برابر این خواسته بحق به نفع هیچ کس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید