پاسخ ایران به هرگونه اقدام صهیونیست ها قاطع و ویرانگر خواهد بود


ساعت: 14:30
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920774

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه منافع ملی و امنیت ایران با فرض اطلاعات، هماهنگی و حمایت آمریکا و پاسخگویی به آن ارزیابی می شود. نیروهای مسلح ایران نهایی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حاتم الانبیاء(ع) در حاشیه این رزمایش گفت: قرارگاه مرکزی حاتم الانبیاء (م. ن.)، ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران. انقلاب اسلامی بر این اتفاق اجماع دارد که رژیم صهیونیستی به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی ایران اولویت اول است.

وی افزود: بنابراین; رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه تهدیدی مخرب برای امنیت نظامی همه کشورهای منطقه و ایران است. اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه منافع و امنیت ملی ایران با فرض اطلاعات، هماهنگی و حمایت آمریکا ارزیابی می شود و پاسخ نیروهای مسلح ایران نهایی خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: هر کشوری که برای تهدید امنیت ملی ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کند و پایگاه و فرصت را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، این پایگاه ها، نقاط و منابع تجاوزگری را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد. و به ایران حمله کنیم که رژیم اشغالگر قدس مورد حمله نیروهای مسلح ما قرار گیرد.

وی افزود: نیروهای مسلح ما در برد بسیار جدی هستند. ما به آموزش نیمی از جنگ فکر می کنیم، اما جنگ قبل از جنگ. به همین دلیل فرماندهان ما در برنامه ریزی و اجرای رزمایش دقت، جدیت و خلاقیت را به شدت رعایت می کنند.

سرلشکر رشید تصریح کرد: با انجام رزمایش می خواهیم دشمنان بدانند که آماده هستیم و در صورت اشتباه محاسباتی قطعاً بهایی فراتر از دستاوردها (به گفته دشمن) به آنها تحمیل می کنیم و اقدامات تاکتیکی اولیه خود را برمی گردانیم. به یک شکست استراتژیک .

وی ادامه داد: ما نسل جنگ هستیم و جنگ را از جنگ آموخته ایم، امیدواریم دشمن به دنبال محک زدن اراده و توان ما (نیروهای مسلح) نباشد زیرا قطعا هزینه آن را متحمل نخواهد شد. البته باید تاکید کنم که قابل اعتماد بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هزینه کمتری برای دشمن خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی حاتم الانبیاء(ص) در پایان خاطرنشان کرد: این نکته باید به دشمنان فرامنطقه ای نیز یادآوری کند که نیروهای مسلح ما با «قدرت ترکیبی» با دشمنان مبارزه خواهند کرد که ویرانگر خواهد بود. قدرت. این بدان معناست که هر دشمنی که اشتباه محاسباتی استراتژیک برای حمله به آب ها، جزایر، سواحل و تأسیسات متعلق به ملت ما داشته باشد، نه تنها با قدرت راهبردی دریایی ارتش، بلکه با تمام توان دفاعی و تهاجمی جمهوری اسلامی و همه توان دفاعی مقابله خواهد کرد. و قدرت تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه توان دفاعی و تهاجمی منطقه ای ما به صورت یکپارچه و هماهنگ و در یک ماموریت مشترک و در گستره جغرافیایی بسیار وسیع، دشمنان را شکست خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید