ارتش به هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع خواهد داد


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822880

امیر شاطری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران پاسخ خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، سردار سرتیپ دوم جلیل شاطری امروز در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در بلوار پاسداران در حوالی بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: جان خود را فدا کردند. هشت سال دفاع مقدس تا ایران بماند و ایرانیان در امنیت و آرامش زندگی کنند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: ما سربازان ولایی هستیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای اقتدار ایران اسلامی هستیم و به همه گروه های معاند و معاند اعلام می کنیم که دستور تیراندازی صادر شده است.

وی همچنین تاکید کرد: هر گروه یا فردی که قصد تهاجم به میهن اسلامی را دارد باید تسلیم شود و برگردد یا با آن مقابله کند و ما قاتل و قاتل نیستیم اما در مواجهه با متجاوزان مشکل خواهیم داشت.

امیر سرتیپ دوم شاطری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان ولی فقیه است که اقتدار هر ابرقدرتی را زیر پا گذاشته ایم و برای حفظ اقتدار ایران، هرگونه تعدی به مرزهای کشور دندان خواهد داشت. -واکنش شکستن

همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، یگان های منتخب نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی رژه خودرویی را در بلوار پاسداران بیرجند برگزار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید