عاملان جنایت تروریستی راسک با دریافت ضربات ویرانگر طعم انتقام را می‌چشند

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر افتخاری سردار پاسدار احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل جمهوری اسلامی ایران

سلام؛

شهادت مظلومانه و غرورآمیز جمعی از رزمندگان رشید و جان در کف پاسگاه راسک استان سیستان و بلوچستان در جنایت ناجوانمردانه و تروریستی گروه منفور و جنایت حرفه ای جیش ظلم تحت حاکمیت و حمایت سازمان های اطلاعاتی بیگانه در تهران ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها. تبریک و تسلیت عرض می کنم.

بی شک این جنایت بزرگ و اقدام شنیع انتقام نظام حاکم و صهیونیسم از بیداری، بصیرت و شعور ملت بزرگ ایران به ویژه مردم غیور و غیور سیستان و بلوچستان است که همواره بی تفاوتی خود را نسبت به شیطان صفت خود نشان داده اند. و نقشه ها و توطئه های تفرقه افکنانه . و بالعکس موجب تعمیق وحدت، یکپارچگی و همدلی نیروهای مسلح و مردم این منطقه در حفظ امنیت و آرامش منطقه و مقابله با عوامل سلب آرامش مردم خواهد شد.

دشمنان خبیث ایران و امنیت ایران بدانند که مدافعان امنیت و حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامی به زودی طعم تلخ انتقام را از عاملان و عاملان این جنایت با وارد آوردن ضربات مهلک و ویرانگر خواهند چشید.

بدینوسیله شهادت مفتخرانه 12 تن از سربازان ولایت و نیروهای امنیتی و نظمی در شهرستان راسک با حضور معظم له فرجه الشریف مقام معظم رهبری و رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام زمان (عج) خامنه ای فرماندهان و کارکنان دلیر و دلاور فراجا، خانواده های معزز شهدا و همچنین مردم نجیب و قهرمان استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض سلام و تسلیت ضمن خواستار ارتقای درجه و رتبه جامعه شهدا و ایثارگران شدند. با شفاعت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برای مجروحان این حادثه، سلامتی و شفای عاجل و صبر و شکیبایی مسالت دارم. صبر بازماندگان و یاران دلیرشان از درگاه خداوند متعال

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی