خطر این ستاره های پرسپولیس

خطر این ستاره های پرسپولیس

روز گذشته دو بازیکن کمال سوگنیا و وحید امیری از پرسپولیس کارت زرد گرفتند. این اولین کارت زرد کمال در این فصل بود، اما وحید امیری پیش از این دو کارت زرد دیگر دریافت کرده بود تا به سه کارت تبدیل شود.

سوروس رفیعی در این فصل تنها بازیکنی بود که چهار کارت زرد و یک جلسه محرومیت از تیمش دریافت کرد و حالا پس از گذراندن دوران محرومیت خود، آماده بازی بعدی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک خواهد بود. مهدی ترابی نیز با دریافت کارت قرمز بازی پرسپولیس را از دست داد.

نکته مهم این است که حالا سوروس پس از سه کارت زرد محروم خواهد شد و باید دید این ستاره فانتزی که در کنار ترابی وحشی ترین بازیکن فصل پرسپولیس نیز هست، باز هم مجازات می شود یا خیر؟ البته با توجه به اینکه مهدی ترابی کارت قرمز مستقیم خود را دریافت کرد، سه کارت زرد او همچنان پابرجاست و در اخطار بعدی آن بازیکن جریمه خواهد شد.

گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، علیرضا بیرانوند و محمد عمری دیگر بازیکنان سه کارته پرسپولیس هستند که با اخطار بعدی یک جلسه محروم خواهند شد. گلسیانی و بیرانوند در این میان هر دقایق لیگ برتر را برای پرسپولیس بازی کرده اند و حالا شاید رکورد آنها به این شکل بهتر شود.

مرتضی پورعلیگنجی و وحدت حنان اف دو کارته محسوب می شوند و سعید صادقی، کمال سوگنیا، سینا اسدبیگی و میلاد سرلک اخطار شده اند.

سه کارت:

گئورگی گلسیانی، وحید امیری، علی نعمتی، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و محمد عمری

دو کارت:

مرتضی پورعلیگنجی و وحدت حنان اف

نقشه:

سعید صادقی، کمال سوگامدنیا، سینا اسدبیگی و میلاد سرلک

** سروش رفیعی یک بار محروم شد و محرومیت بعدی با سه اخطار برخورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید