درخواستی عجیب از پرسپولیس; واقعی باش

درخواستی عجیب از پرسپولیس;  واقعی باش

منوچر عبدالله نژاد پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص تصمیم جدید کمیته انضباطی و حضور تنها تماشاگران زن برای دیدار پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده گفت: فکر می کنم می خواهیم همه چیز را به نوعی عادی کنیم اما با این تصمیم هنوز این مهم را محقق نکرده ایم. و دوباره تقسیم بندی کردیم که کاملا درست نیست. به نظر من گیشه باید باز بماند تا هر فردی که بلیت می‌خرد، زن یا مرد بتواند در ورزشگاه حاضر شود. بنابراین به نظر من جمله خیلی منطقی نبود و به نظرم بیشتر احساسی و غیرمنطقی بود.

وی در خصوص بحث تمدید قرارداد پرسپولیسی ها و اینکه کدام مسائل باید در اولویت قرار گیرد، گفت: به نظرم دوستان ازبک به خصوص اورونوف خارج از لیگ ما ظاهر شدند و به معنای واقعی ستاره بودند. این سوال نوعی هشدار در مورد فوتبال ماست که خیلی خوب بازی نکرد. نکته این است که ما قطعا باید از همان ابتدا به تیم های اصلی برویم و با چهره های جوان بازی کنیم نه اینکه در 25-24 ستاره های جوان را پرورش دهیم. ما باید از آنها به طور جدی استفاده کنیم و ستاره هایی مانند تیم های برتر اروپایی در 18-19 بسازیم. در اولویت بعدی، برای بازیکنان کلیدی، باید به سن و رزومه بازیکنان نگاه کنیم و به کسانی که در سطح تیم ملی بوده اند و بازیکنان تاثیرگذاری بوده اند و به قول خودمان خوب بازی کرده اند، اولویت بدهیم. توانایی انجام این کار و تکرار آن را داشته باشد.

مدافع میانی سابق سرخ ها در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای فصل پیش رو چه تغییراتی در ترکیب خود نیاز دارد، گفت: معمولا تیم های بزرگ تغییرات زیادی در لیست خود ایجاد نمی کنند و بهترین نتایج را می گیرند. به عنوان مثال تیم رئال مادرید و روش جذب آنچلوتی باید الگویی برای پرسپولیس باشد تا با کمترین جابجایی بازیکنان بهترین نتایج و شرایط را برای تیمش رقم بزند در حالی که در فصل نقل و انتقالات نباید در فضای رسانه ای حضور داشته باشند. اگر پورالیگنجی بماند در دفاع و دروازه مشکلی نیست اما اگر قرارداد امیری را تمدید نکردند باید یک وینگر و یکی دو مهاجم خیلی خوب بیاورند.

وی درباره تمدید قرارداد با اسمار نیز گفت: به هر حال واقعیت این است که اگر پرسپولیس امسال جامی نگیرد، ماندن و همکاری برای این مربی سخت می شود، اما جذابیت و استقبال او از سوی بازیکنان و هواداران نیز از دیگر موارد است. نکته مهمی که باید در نظر گرفت