درخواستی مهم از مهدوی کیا از فدراسیون فوتبال

درخواستی مهم از مهدوی کیا از فدراسیون فوتبال

اولین بازی تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند روز 21 خرداد برابر قطر برگزار می شود، بنابراین مهدی مهدوی کیا قبل از دیدار با تاشکند با برگزاری اردوی این تیم در دوحه مخالفت کرد و حالا قرار است تیم امید قبل از ورود به تاشکند ، باید یک اردوی کوتاه مدت در یک کشور خارجی داشته باشد و بعد از یکی دو بازی دوستانه راهی تاشکند شود و برای بازی با قطر آماده شود.

تیم ملی امید که اردیبهشت ماه در دو مرحله اردوی تدارکاتی برگزار کرد و سه بازی دوستانه با تیم های نساجی پرسپولیس و گل گهر انجام داد، در اردیبهشت ماه برنامه ای نخواهد داشت و این تیم ملی امید برای همکاری است اما مهدی مهدوی کیا انتظار دارد بعد از دیدارهای هفته بیست و هشتم به مصاف بازیکنان تیم ملی امید برود و این تیم را قبل از بازی با قطر به اردوی بین المللی برساند. هنوز زمان دقیق برپایی اردوی تیم ملی امید و اینکه او با کدام کشور بازی دوستانه انجام می دهد مشخص نشده است.

تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند با بازیکنان زیر 21 سال دیدار می کند تا برای دور بعدی بازی ها که راهگشای المپیک است آماده شود. محمد محمدی سرمربی تیم ملی امید چندی پیش از سمت خود استعفا داد که با تصویب آن موافقت شد و قرار است در روزهای آینده سرپرست جدید تیم ملی امید معرفی شود. برنامه دیدار تیم امید در مرحله گروهی است

دیدگاهتان را بنویسید