بازتاب حمایت فدراسیون فوتبال از مهدوی کیا در رسانه های آلمان

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال به تشریح حواشی سرمربی تیم ملی امید و حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی امید پرداخت.

رسانه هایی مانند Bild، hessenschau و derstandard از جمله رسانه های آلمانی بودند که حمایت فدراسیون فوتبال از مهدوی کیا را پوشش دادند.

وی نوشت: پرچم تمامی اعضای فیفا از جمله پرچم اسرائیل بر روی پیراهن هر دو تیم چاپ شده و اکنون در ایران جنجال برپا شده است. در همین راستا حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال از رفتار این مربی که این روزها مورد انتقاد قرار گرفت حمایت کرد.

مهدی مهدوی کیا به عنوان تنها غیر عرب این تیم در دیدار ستارگان عرب و ستارگان جهان بازی می کند و جیانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز در قطر محل برگزاری جام جهانی 2022 حضور دارد.

از سوی دیگر بیلد نوشت که رفتار مهدوی کیا در این دیدار که به دعوت فیفا در آن حضور داشت، در کشورش جنجال زیادی به پا کرد. در مجلس ایران برخی رفتار مهدوی کیا را عبور از خط قرمزها به دلیل به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی ایران توصیف کردند و قرار دادن پرچم این کشور بر روی پیراهن مهدی مهدوی کیا اتفاقی جنجالی بود که بحث ها و جنجال های زیادی را برانگیخت.

اما بسیاری اتهامات وارده به مهدوی کیا را رد کردند و از بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران حمایت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید