دروازه بان جنجالی باز هم پشیمان شد

گودرز داودی دروازه بان تیم چادرملو اردکان که در نیم فصل به نفت مسجد سلیمان پیوست با حضور رضا عنایتی در این تیم از مسجد سلیمانی جدا شد. این موضوع باعث اختلاف نظر بین این دروازه بان و مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان شد. همه بازیکنان جدید نفت مسجد سلیمان برای این بازی کارت زرد گرفتند به جز گودرز داوودی که با واکنش دروازه بان با این مشکل مواجه شد.

داوودی روز گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار پستی به شدت از مدیرعامل نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد و اعلام کرد با وجود تنها 29 سال سن از فوتبال خداحافظی می کند. دروازه بان مسجد سلیمانی که از اتفاقات اخیر ناراحت و شاکی بود در این متن نوشت که نمی تواند با جریان نابسامان فوتبال کنار بیاید و به همین دلیل از فوتبال کناره گیری می کند.

انتشار این پست با واکنش دوستان و نزدیکان داوودی مواجه شد به طوری که این دروازه بان ۴۰ دقیقه پس از انتشار این متن در صفحه شخصی خود آن را از اینستاگرام خود حذف کرد تا به نوعی نشان دهد از تصمیمی که گرفته پشیمان است.

وی درباره انتشار و حذف این پست گفت: بعد از اتفاقاتی که افتاد تصمیم احساسی گرفتم و اعلام کردم از فوتبال خداحافظی می کنم اما پس از انتشار این متن تماس های زیادی از جانب پیشکسوتان و دوستانم دریافت کردم که باعث شد. من این متن را حذف می کنم

دیدگاهتان را بنویسید