اعتراض باشگاه پرسپولیس به دروازه بان جنجالی در دادگاه

دادگاه 27 آبان ماه برگزار می شود و باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارک می خواهد مبلغ 900 هزار یورو را به رادوشوویچ کاهش دهد. در این سفر ممکن است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وکیل رادو نیز مذاکراتی داشته باشد تا او درباره نحوه پرداخت این دروازه بان به توافق برسد.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره می گوید: «فکر می کنم زمان رسیدگی به پرونده رادوشوویچ در یکی دو هفته آینده فرا رسیده است. ما باید مدارک جدیدی را که داریم بگیریم که پول قبلاً پرداخت شده و او آن را به سوئیس رد کرده است. همچنین قانون می گوید اگر در زمان عقد قرارداد با باشگاه دیگری امضا کرده باشد، بدون شک از کل مبلغ قرارداد کسر می شود. به دنبال این هستیم که حقوق از دست رفته ملت و هواداران پرسپولیس را به خزانه باشگاه برگردانیم.»

اما حقیقت چیست؟ پرسپولیسی‌ها به خوبی می‌دانند که این پرونده به فیفا ارجاع شده است و در نهایت باشگاه ایرانی مانند سایر پرونده‌ها موظف به پرداخت آن می‌شود. با این حال مدیران پرسپولیس و همچنین سرمربی این تیم معتقدند بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات فصل گذشته عنوان قهرمانی را از قرمزها گرفت و با جدایی از تیمش استقلال را قهرمان کرد! پرسپولیسی ها در نظر دارند حامد لق در حال شکست ناپذیر شدن است و اشتباهاتی که این دروازه بان فصل گذشته مرتکب شد و یحیی گل محمدی جایگزین مناسبی برای او نداشت.

بر این اساس مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا به نوعی انتقام این اقدام غیرحرفه ای دروازه بان کروات را بگیرند و هر چند با تاخیر به او پاسخ دهند!

دیدگاهتان را بنویسید