رئیس هفته منتقدان کن ۲۰۲۴ استعفا داد

روگریگو سوروگین به دلایل شخصی از ریاست هفته منتقدان کن 2024 کناره گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش اسکرین، با استعفای روگریگو سوروگین کارگردان سیلو پیالات تهیه کننده فرانسوی به عنوان رئیس هفته منتقدان کن جایگزین این اسپانیایی شد.

هفته منتقد گزارش داد: روگریگو سوروگین به دلیل شرایط شخصی و با کمال تاسف از ریاست هیئت داوران شصت و سومین جشنواره نقد استعفا داد.

در آستانه شروع جشنواره، آیریس کالتنبک کارگردان فرانسوی به اعضای قبلی اعلام شده، یعنی الیان اوموهیر بازیگر رواندا، ویرجینی سورگه فیلمبردار بلژیکی و بن کرول روزنامه نگار و منتقد فیلم کانادایی در هیئت داوران پیوست.

پیالت که یکی از اعضای هیئت داوران امسال بود، اکنون به عنوان رئیس این بخش فعالیت خواهد کرد.

سیلو پیالات نویسنده چندین فیلم به کارگردانی موریس پیالات است، از جمله زیر خورشید شیطان که در سال 1987 برنده نخل طلا شد. او ریاست شرکت تولیدکننده پرکار پاریسی Le Films de Verso را بر عهده دارد که فیلم دوستان جدید من به کارگردانی آندره تسچینه است. ، یکی از فیلم های جدید او است که در جشنواره برلین به نمایش درآمد. او همچنین تهیه کننده فیلم «راهی دیگر» ساخته جوناس تروبا است که امسال در هفته کارگردانان جشنواره کن به نمایش در خواهد آمد.

کولتون بک که سال گذشته با اولین فیلم فتح خود به هیئت داوران پیوست، در بخش هفته منتقدان حضور داشت و برنده بهترین فیلم اول در جوایز لومیر 2024 و نامزدی 2 سزار برای بهترین فیلم اول و بهترین بازیگر نقش اول زن شد. ، یک نسخه چاپی دریافت کرد.

شصت و سومین هفته منتقدان از 15 تا 23 می برگزار می شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها