روان سازی ترافیک شهری چالوس با اضافه شدن معبرهای جدید

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس اعلام کرد؛

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: علاوه بر جاده ساحلی، در آینده نزدیک با آسفالت جاده دیزلی، کمربندی 45 متری و کنارگذر رودخانه به شهر چالوس اضافه می شود تا تردد در آن آسان شود. ”

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

آرش رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با وجود اینکه رینگ 45 متری پل آبنما تا خیابان تختی چالوس بازگشایی شده است، اظهار داشت: چون چالوس شهری خطی است، به همین دلیل درخواست های زیادی از سوی مردم داشتیم. مشکلات ترافیکی شهر

وی ادامه داد: برای برون رفت از این معضل ترافیکی در شهر چالوس که شهری توریستی و مسافربری است و حجم خودروها در حال افزایش است باید راه های بیشتری احداث کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس افزود: یکی از این معابر این حلقه 45 متری است که به شکل نعل اسب دور شهر چالوس می چرخد ​​و دو کمربند سردار شهید سلیمانی را به کمربند سردار شهید زندی متصل می کند. .

وی تصریح کرد: در دوره گذشته تملک حدود 250 هزار مترمربع برای روان سازی ترافیک شهری چالوس انجام شد که در تاریخ چالوس بی سابقه بود و در دوره مدیریت شهری ششمین دوره شورای اسلامی اتفاق افتاد. چالوس

رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به خطی بودن شهر چالوس برای عبور از معضل ترافیک، جاده کمربندی و ساحلی به طول 45 متر احداث کرد که رهبری دوره ششم شهرستان آن را جاده نسل های آینده نامید.

وی بیان کرد: در آینده نزدیک با آسفالت جاده دیزلی در کنار جاده ساحلی، کمربندی 45 متری و کنارگذر رودخانه به شهر چالوس اضافه می شود و قطعا به روان سازی ترافیک شهر کمک می کند. به طور قابل ملاحظه.”

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: از شهردار چالوس، معاونین شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر چالوس و مردم شریف و فهیم چالوس که در روند این رهاسازی ها و بازگشایی کمک کردند تشکر و قدردانی می کنم. از جاده کمربندی

بهره برداری از فاز چهارم حلقه شهر چالوس در سال 1403

نایب رئیس شورای اسلامی شهر چالوس همچنین بیان کرد: امروز مسیر پل آبنما به خیابان تهتی بازگشایی شد.

سلمان کیادلیری افزود: بازگشایی این محور مشکل ترافیکی شهر چالوس به موازات رینگ اصلی شهر را حل می کند.

وی تصریح کرد: این قول را هم بدهیم که قسمت اعظم فاز چهارم این جاده تملک شده و در نظر داریم سال آینده بازگشایی و به بهره برداری برسد.



آیا این خبر مفید بود؟