اجرای طرح ترافیک ویژه از شنبه / روان سازی ترافیک از ساعت 15 الی 21

ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785544

رئیس پلیس کلان شهرها استفاده از تمامی ظرفیت های ترافیکی و عملیاتی پلیس کلان شهرها برای تسهیل تردد را مهم دانست و گفت: طرح های ویژه ترافیکی از ساعت 15 تا 21 فردا در نقاط مختلف تهران اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس صوفیه در نشست اضطراری تسهیل ترافیک و مدیریت ترافیک با تاکید بر استفاده از تمامی ترافیک و توان عملیاتی پلیس صوفیه برای تسهیل تردد در شهر تهران گفت: استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها به ویژه شهرداری تهران ترافیک تهران را کاهش می دهد. این امر در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر 400 نفر برای کمک به مدیریت ترافیک پایتخت به مجتمع راهور تزریق شده اند.

رئیس پلیس کلانشهرها با اشاره به اینکه از ظرفیت مرکز کنترل هوشمند ترافیک راهور و همچنین مرکز فرماندهی و کنترل پلیس کلان شهرها در این زمینه بیشتر استفاده می شود، گفت: تخصص ها از جمله پلیس پیشگیری و کلانشهر پلیس امداد از ساعت 15 الی 21 در تمام نقاط تهران مستقر است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع مدیریت ترافیک و مبارزه با سرقت در دستور کار پلیس صوفیه قرار دارد، افزود: در کنار اقدامات انجام شده در حوزه روانشناسی ترافیک، دلایل و عوامل افزایش قاچاق سرمایه و راه های برون رفت «دفتر تحقیقات کاربردی پلیس صوفیه وجود دارد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: موضوع قاچاق نیازمند حمایت و هم افزایی دستگاه های دیگر است که وظایف دستگاه های مختلف را مشخص می کنند و به اطلاع آنها می رسد که انتظار داریم همه مسئولان و متولیان در جهت کاهش و رفع نگرانی مردم در این حوزه تلاش کنند. ..

رئیس پلیس صوفیه تاکید کرد: پلیس در تلاش است تا وظایف خود را به خوبی انجام دهد، اما بدون شک معضل ترافیک نیازمند حمایت و هم افزایی جمعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید