با تصمیم سران قوا ساعت کار ادارات از ساعت 8 الی 14:45 خواهد بود.

با تصمیم سران قوا ساعت کار ادارات از ساعت 8 الی 14:45 خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: با این مصوبه که به زودی از سوی دولت ابلاغ می شود، ساعت کاری کارکنان دولت که برای صرفه جویی در مصرف انرژی به 6 تغییر کرده بود، به حالت عادی باز می گردد، اما پایان کار کارمندان. ساعت 14 بعدازظهر باشد 45 ساعت و 44 ساعت کار از راه دور محسوب می شود.

در جلسه روسای ستاد.

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصمیم رئیس دولت مبنی بر بازگشت ساعت کاری ادارات به حالت قبل، گفت: بر اساس مصوبه دولت که بر اساس آن مقرر شد کارکنان از 15 خرداد لغایت 15 شهریور 1402 از ساعت 6 صبح الی 14: 45 جهت حضور در محل کار و جلوگیری از بروز مشکل برای خانواده ها با پیگیری رئیس شورای اسلامی این موضوع توسط کمیته اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت. و مرکز پژوهش های مجلس و به پیشنهاد جلسه سران کشورها در قالب پیشنهاد و به تصویب رئیس جمهور رسید.

وی افزود: با این تصمیم که به زودی از سوی شورای دولت ابلاغ می شود، ساعت کاری کارکنان دولت که برای صرفه جویی در مصرف انرژی به ساعت 6 تغییر کرده بود، به حالت عادی باز می گردد اما پایان کار ساعت 2 خواهد بود. 45 ساعت و 44 ساعت مابه التفاوت به عنوان کار از راه دور محاسبه می شود.

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، ساعت کاری کارکنان دولت از ۲۴ شهریور به روال اداری خود باز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید