ساخت فیلم سینمایی “خط قرمز” در اردبیل آغاز شد

تهیه کننده فیلم سینمایی «خط قرمز» از آغاز فیلمبرداری این اثر با موضوع وقایع روزهای پر التهاب انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

عباس جاهد اظهار داشت: «خط سرخ» به نقش مردم روستای نیارک اردبیل و شهدای آن در اوایل انقلاب اسلامی و سپس همراهی با مردم استان و همچنین تصویربرداری «خط سرخ» می پردازد. این فیلم در مناطق شهرهای اردبیل و گرمی در حال اجراست.

وی پیش بینی کرد: تصویربرداری این فیلم حدود 20 روز به طول می انجامد و پس از اتمام کارهای هنری و فنی باقیمانده لازم، در دهه فجر امسال از شبکه های استانی و سراسری پخش خواهد شد.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: محمدباقر باقری نیکو نویسنده و کارگردان خط قرمز از کارگردانان باتجربه و سرشناس تهرانی است و سال ها پیش فیلمی به نام «سوها» را در استان اردبیل کارگردانی کرد.

جاهد تعداد بازیگران خط قرمز را 25 نفر، تعداد هنرمندان یا سیاهپوستان را 30 نفر و مجموع عوامل درگیر در فیلمبرداری، تولید، عرضه، عکاسی و … را 30 نفر اعلام کرد.

تهیه کننده فیلم «خط قرمز» گفت: این فیلم به سفارش صدا و سیمای مرکز استان اردبیل و با هدف احیاء و ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و توجه به حرکت ها و تحولات خودجوش و مردمی ساخته شده است. استان در جریان وقایع انقلاب.

جاهد ادامه داد: همچنین تهیه و تولید فیلم «مرحمت بالازاده» شهید نوجوان شهرستان انگوت را در دستور کار داریم و پس از خط قرمز مراحل تولید را دنبال می کنیم تا گامی دیگر برای ثبت و انتشار ارزش ها برداریم. دفاع مقدس در استان

تهیه کننده فیلم خط قرمز درباره تجربه هنری خود گفت: حدود 25 سال است که در تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر، کارگردانی و تهیه کنندگی فعالیت می کنم و تاکنون سه فیلم کوتاه تهیه کرده ام و در چندین تئاتر من به عنوان کارگردان و بازیگر ایفای نقش کرده ام. نقش داشته اند.



آیا این خبر مفید بود؟