ستاره پرسپولیس در دیدار با سپاهان شکست خورد

سعید صادقی، هافبک فنی و بازیساز سره پوشان که یکی از تیتراژهای نقل و انتقالات تابستانی بود بالاخره به این تیم اضافه شد.

صادقی شب گذشته با کیسه یخ روی پای خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد و اقدامات اولیه پزشکی را انجام داد. گفته می شود مصدومیت هافبک سرخ ها از ناحیه رباط های داخلی است و حداقل دو تا سه هفته باید مراحل درمانی و فیزیوتراپی را دنبال کند و نمی تواند این تیم را همراهی کند.

سعید صادقی که به تازگی مصدوم شده و سه هفته از تیم دور بود، در دو دیدار اخیر به این تیم بازگشت و مقابل نفت آبادان موفق شد عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد و با قدرت بازی کند. تکنیک بارها تیمش را در موقعیت قرار داد.

حالا که سعید صادقی مجددا مصدوم شده است، به احتمال زیاد دیدار مقابل سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم حذفی را از دست خواهد داد که برای یحیی گل محمدی و این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دید آنها چه تدابیری خواهند داشت. برای پر کردن این خلاء

بازیکنان پرسپولیس که در چند وقت اخیر چالش های زیادی را با سپاهان پشت سر گذاشته اند، به این دیدار که حساس ترین تقابل دو تیم محسوب می شود، توجه ویژه ای خواهند داشت و امیدوارند بتوانند حریف خود را در اصفهان شکست دهند. و نقش ورزشگاه جهان و پا پیش بگذارند. به کاسه حذف نزدیک تر شوید. اما اولین چالش آنها برای این بازی سخت با مصدومیت سعید صادقی شکل گرفته است و یحیی گل محمدی امیدوار است او بتواند تیمش را از نظر فنی و بدنی به آمادگی مطلوب نزدیک کند.

دیدگاهتان را بنویسید