سردار آزمون به همین دلیل از رم جدا خواهد شد

سردار آزمون به همین دلیل از رم جدا خواهد شد

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ابتدای فصل به صورت قرضی یک فصل بایرلورکوزن را ترک کرد تا فوتبالش را در سری آ ایتالیا ادامه دهد.

قرارداد رم با سردار آزمون یک فصل بود و این بازیکن ایرانی در صورت فعال نشدن بند خرید دائمی رم باید از این تیم جدا شود و به بایرلورکوزن بازگردد. در همین راستا مدیران دو باشگاه جلساتی را برگزار کرده اند اما با توجه به درخواست مالی بالای باشگاه آلمانی (12.5 میلیون یورو) برای جدایی آزمون، مدیران رم تمایلی به جذب دائمی او ندارند و با توجه به این موضوع. به سایت ایتالیایی “ilromanista”، سردار آزمون در پایان فصل از رم جدا شد.

این سایت در خبر خود می نویسد: رم با تمرکز روی نام های دیگر برای فصل آینده، مهاجم مرکزی خود را نمی خرد. رم و بایر لورکوزن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا عصر پنجشنبه 20 می در ورزشگاه بای آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اولین دیدار در ورزشگاه «المپیک» برگزار شد و تیم بایرلورکوزن موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

رم برای جبران نتیجه در آلمان کار سختی پیش رو خواهد داشت، اما دانیله دروسی ناامید نخواهد شد. رمی از موقعیت هایی که در بازی رفت مقابل بایر لورکوزن از دست داد متاسف است. همچنان در مورد سهمیه رم برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تردید وجود دارد و باید دید این تیم در پایان این فصل چه رتبه ای در سری آ کسب خواهد کرد.