سرمربی آینده استقلال مشخص شد!

وریا که فصل بیست و دوم را با فولاد آغاز کرد، با تصمیم جواد نکونام در نیم فصل از آن تیم کنار گذاشته شد و در حالی که زمزمه هایی مبنی بر حضور او در تراکتورسازی و پیکان به گوش می رسید، با تیمی قرارداد نبست.

در آخرین روز پنجره زمستانی گفته می شد او با پیکان به توافق رسیده و قرار است با رشید مظاهری به آن تیم برود اما رشید قراردادش را امضا کرد و وریا بدون تیم ماند.

البته کاپیتان سابق استقلال هرگز از فوتبال خداحافظی نکرد اما به هر حال حضور او در کلاس مربیگری از هم اکنون نشان می دهد که حداقل برای ورود به جرگه مربیان آماده می شود. نکته مهم این است که بسیاری از بازیکنان فوتبال در اوقات فراغت و پس از پایان فصل در این فعالیت ها حضور می یابند.

باید دید در نقل و انتقالات تابستانی به تیمی می پیوندد یا پس از خداحافظی از فوتبال به جمع مربیان جدید فوتبال ایران می پیوندد. البته او همچنان به بازی در سطح اول فوتبال ایران علاقه دارد و به نظر از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است.

جالب اینجاست که او آخرین کاپیتان تیم قهرمانی استقلال محسوب می شود و از این نظر جایگاه ویژه ای در بین هواداران استقلال دارد و باید دید در آینده امثال امیر کلانویی، پرویز مظلومی، … علیرضا منصوریان و … می تواند به نیمکت این تیم هم برسد. یا نه

سرمربی آینده استقلال مشخص شد!

دیدگاهتان را بنویسید