تا هفته آینده تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص می کنیم/ بابت بی نظمی در فینال لیگ برتر عذرخواهی می کنم.


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836068

این حق طبیعی باشگاه ها است که اعلام کنند و همیشه اعتراض هایی علیه داور وجود داشته است.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: اظهارنظر حق طبیعی باشگاه هاست و همیشه اعتراض به داور بوده است اما خوشبختانه در نیمه نهایی کمترین بحث درباره داوری مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال درباره حضور خود در فدراسیون به عنوان یک ورزشکار گفت: در کنار حضور در رده های مختلف تیم های ملی، تجربه ریاست را دارم و قطعا از شرایط کشور بیشتر مطلع هستم. اصطلاحات بسکتبال و گل های بسکتبال «من او را به خوبی می شناسم، مهدی کامرانی برای بسکتبال ایران افتخار است و می خواستیم از پتانسیل او استفاده کنیم که این بازیکن هم قبول کرد.

وی درباره فینال لیگ برتر گفت: فکر می کنم برنده این دیدار تماشاگران دو تیم بودند که کمک زیادی به مسابقه کردند. هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیدند شایسته پیروزی بودند اما در نهایت یکی برنده شد. یکی از موضوعات چند روز اخیر ما جشن پایانی لیگ بود. قطعا مشکلاتی وجود داشت که باید در آینده حل می شد.

این داور ادامه داد: طبیعتا باشگاه ها حق اعلام دارند و همیشه اعتراض هایی به داور بوده است اما خوشبختانه در نیمه نهایی کمترین بحث درباره داوری مطرح شد. قطعا احکام صادره خالی از خطا نبوده است، اما الحمدلله تشکر عمدی از هیچ یک از داوران صورت نگرفت.

وی با تاکید بر پروتکل های حضور تماشاگران تصریح کرد: یکسری پروتکل های حضور تماشاگران وجود داشت. یکی از آنها ثبت نام در سامانه ملی بسکتبال بود که تماشاگران قبل از ورود به سالن باید اطلاعات خود را ثبت می کردند که هواداران ذوب آهن در دیدار قبل این کار را انجام ندادند و در دیدار چهارم ثبت نام کردند. اگر دیر وارد سالن شدند فقط به خاطر همین بود که فدراسیون کم نداشت. در کل اگر اختلالی پیش آمد از جامعه بسکتبال عذرخواهی می کنم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره علت عدم تعیین دبیر این فدراسیون تصریح کرد: در این مدت فشار کاری روی من زیاد بود چرا که در بحث کمیسیون ها تغییرات و تحولاتی ایجاد شد که باید انجام می دادیم. من ترجیح می دهم در آرامش منشی را انتخاب کنم و حتما تا آخر ماه این اتفاق می افتد.

وی در پایان گفتگو با رادیو تهران درباره شرایط نیمکت نشینی تیم ملی گفت: برای سرمربی تیم ملی جلساتی داشتیم و افرادی برای هدایت تیم ملی هستند. به جز مصطفی هاشمی، چند گزینه دیگر هم وجود دارد و تلاش می کنیم در ابتدای هفته آینده تکلیف را مشخص کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید