از هواداران بابت مشکلات و کاستی ها عذرخواهی می کنم


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855269

با حضور وزیر راه و شهرسازی صبح امروز اولین گروه از زائران بیت الله الحرام فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین گروه از نمازگزاران بیت الله الحرام دقایقی پیش با پروازی صبح امروز یکشنبه 22 خرداد ساعت 6:440 از ایران ایر فرودگاه امام خمینی را به مقصد فرودگاه مدینه ترک کردند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به همراه جمعی از معاونان وی، حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و عبادت سید صادق حسینی در مراسم اعزام زائران به خانواده ها و کارمندان حج و زیارت رئیس سازمان حج و زیارت و دیگر مسئولان ذیربط در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافتند.

قاسمی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: ما خادمان نمازگزاران بیت الله الحرام هستیم و امیدواریم بتوانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم اما اگر کمبود یا مشکلی داشتم از نمازگزاران عذرخواهی می کنم. “

وزیر راه در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: 17 فرودگاه به همراه فرودگاه حضرت امام (ره) پروازهای حج امسال را بر عهده دارند و خدمتگزاران بیت الله الحرام هستیم و امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم. تکلیف خوب است، اما اگر کسری یا مشکلی دارم از نمازگزاران عذرخواهی می کنم.

وی گفت: وظیفه داریم این سفر را هم از نظر ایمنی و ترافیک و هم از نظر ساعت پرواز حج برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

به گزارش دانا، گروهی دیگر از حجاج جنوب کشور ساعت 5 صبح امروز فرودگاه کرمان را ترک کردند و زائران طی پروازها راهی فرودگاه مدینه منوره شدند.

این گزارش می افزاید: روابط عمومی هوانوردی هفتم خردادماه سال جاری در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اولین پرواز 21 خردادماه از فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد فرودگاه جده انجام می شود. آخرین پرواز 12 تیرماه به عملیات زائران سرزمین وحی پایان می دهد.

به گزارش دانا، جابجایی زائران امسال از 18 فرودگاه تهران، تبریز، کرمان، اصفهان، اهواز، بندرعباس، مشهد، شیراز، اردبیل، بوشهر، همدان، بیرجند، یزد، ساری، گرگان، ارومیه، زاهدان و زاهدان دو فرودگاه های جده و مدینه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید