عذرخواهی از مردم بابت نتایج تیم ملی در جام جهانی/دربی با جمعیت؟ به خواست خدا!


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918297

2.8 میلیون در AFC برای ساخت فدراسیون هزینه می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دربی استقلال و پرسپولیس پیشانی لیگ برتر است و انشاالله با تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 که منجر به حذف در همان مرحله گروهی شد، گفت: چیزی که برای تیم ملی ما نگران بود، فوتبال نبود. هیچکس خوشحال نیست که تیم ملی جلو نمی رود. هواداران و فدراسیون خوشحال نیستند.

وی درباره عذرخواهی فدراسیون و سرمربی تیم ملی از مردم بابت نتایج ضعیف گفت: از آنها مطلبی خواندم که این اتفاق افتاده است. خودش هم عنوان کرد که باید بهتر از این کار می کردیم و عذرخواهی کرد. عذرخواهی فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور.

تاج در خصوص اعلام آخرین وضعیت توافق با سرمربی جدید تیم ملی گفت: جلسه مفصلی با کی روش داشتم و هر دو طرف نظر خود را در مورد جدی بودن بحث در آینده اعلام کردند. بحث کی روش یک بحث است، جایگزینی او بحث دیگری است. همچنین مهم است، اگر بخواهیم مربی داخلی استخدام کنیم، چه کسی باید باشد؟

وی در خصوص جانشینی فرهاد مجیدی یا برانکو ایوانکوویچ اذعان داشت: همه کسانی که نام بردید قابل احترام هستند. مجیدی در کشور خیلی خوب کار کرده و برونکو هم مهم است. فدراسیون فوتبال همه چیز را می بیند و شرایط را می سنجد و با توجه به این مسائل تصمیم می گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جمع آوری مطالبات فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: ما 2 میلیون و 800 هزار در AFC داریم که امروز با شیخ سلمان هماهنگ کردیم تا این پول صرف ساخت و ساز ساختمان فدراسیون شود. شهرداری نیز در صدور پروانه این ساختمان کمک می کند.

وی در پایان با اشاره به شهرورد فوتبال ایران گفت: دربی استقلال و پرسپولیس پیشانی لیگ برتر است و انشاالله با تماشاگر برگزار می شود.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید