سرمربی بایرن مونیخ داوری دیدار با رئال مادرید را افتضاح مطلق دانست

سرمربی بایرن مونیخ پس از شکست رئال مادرید در دور دوم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از داوری انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


، بایرن مونیخ در دومین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل رئال مادرید این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید تا کهکشانی ها در دیدار پایانی به مصاف دورتموند می روند.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از داوری پرداخت.

به گزارش آس، در دقایق پایانی کمک داور قبل از اینکه دی لیخت به توپ ضربه بزند علامت داد، در حالی که طبق قوانین جدید باید منتظر می ماند تا پس از ضربه زدن توپ به آفساید اعلام شود که منجر به اعتراض توخل شد.

سرمربی بایرن مونیخ که به شدت به داوری معترض بود، گفت: این مایه شرمساری مطلق بود. در صحنه گل دوم رئال مادرید اجازه ادامه بازی را دادند و سپس با کمک VAR متوجه شدند که گل درست بوده است. در این صحنه قانون مشخص بود اما در صحنه با گل دی لیخت هم کمک داور و هم داور اشتباه کردند و اجازه کامل شدن صحنه را ندادند و سوت زدند. اشتباهات داور و کمک داور نقض آشکار قانون بود. به نظر من اگر رئال مادرید جای ما بود این تصمیم گرفته نمی شد. داوران در بازی امشب نقش آفرینی کردند.

توخل درباره عذرخواهی داور گفت: ما عذرخواهی را می پذیریم اما الان زمان مناسبی برای عذرخواهی نیست. چنین اشتباه بزرگی نباید اتفاق می افتاد. همه اشتباه می کنند اما داورانی که برای چنین مسابقات بزرگی انتخاب می شوند باید در سطح بازی باشند. خیلی عصبانی هستیم چون می توانستیم به فینال برسیم. شکست تلخی بود. من هرگز شکست را دوست ندارم. امشب تمام تلاشمان را کردیم، اما برای صعود کافی نبود.

سرمربی بایرن مونیخ ادامه داد: ناراحتم. این سوال دردناکی است. مدتی طول می کشد تا باخت در بازی امشب را فراموش کنم. پذیرش این شکست سخت است، اما باید با آن کنار بیایید. شب خیلی تلخی برای ما بود. بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و نتوانستیم تغییرات خوبی در زمین ایجاد کنیم. باید در دقایق پایانی بازیکنان اصلی را عوض می کردیم.

وی درباره اشتباه بد نویر گفت: متاسفانه نویر اشتباهی کرد که 100 سال است مرتکب آن نشده است. ما خوب بازی کردیم و اشتباه بهترین بازیکن زمین شرایط را برای رئال تغییر داد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها