زلزله بایرن مونیخ: ناگلزمن اخراج شد!

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی ساعتی پیش با انتشار خبری عجیب اعلام کرد که مدیران باشگاه بایرن مونیخ به طور جدی در حال بررسی اخراج جولیان ناگلزمن در روزهای آینده هستند. این تصمیم به صورت جدی در هیات مدیره باشگاه بایرن مونیخ مطرح شد و ممکن است این باشگاه به زودی این مربی جوان را برکنار کند.

توماس توخل نامزد اصلی جانشینی ناگلزمن است. مجله Bild متعاقباً در گزارشی ادعا کرد که اخباری مبنی بر جدایی احتمالی جولیان ناگلزمن را نیز شنیده است، اما نمی تواند به طور انحصاری این خبر را تأیید کند. بیلد همچنین اذعان می کند که تلاش ها برای برقراری ارتباط با مدیران بایرن مونیخ و شخص ناگلزمن تاکنون ناموفق بوده است.

این در حالی است که بایرن مونیخ به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و در این مرحله باید با سرحال و آماده به مصاف منچسترسیتی برود. اما در بوندسلیگا برخلاف سال های اخیر، صدر جدول را به دورتموند سپردند و ممکن است در یک دهه آینده شانس قهرمانی را از دست بدهند. تنش با چند بازیکن باتجربه از جمله مانوئل نویر و توماس مولر و البته فراز و نشیب های دو سال گذشته می تواند دلیل اخراج نهایی ناگلزمن باشد.

توماس توخل، سرمربی سابق و موفق چلسی که می بیند تیم های زیادی او را می خواهند، به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشینی ناگلزمن ظاهر شده و می تواند تا پایان فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده بگیرد. او در نیم فصل جانشین فرانک لمپارد در چلسی شد و موفق شد در پایان همان فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

زلزله بایرن مونیخ: ناگلزمن اخراج شد!

روزنامه بیلد نیز با تایید این خبر مدعی شد که برکناری ناگل زمان قطعی شده است. حتی خود ناگل زمان نیز اعلام کرد که شایعاتی مبنی بر پایان همکاری شنیده اما این موضوع را قطعی نمی داند. بنابراین باید با تایید این منابع موثق، کار این سرمربی جوان در بایرن مونیخ را کامل دانست و اخراج ناگلزمن را قطعی کرد.

زلزله بایرن مونیخ: ناگلزمن اخراج شد!

دیدگاهتان را بنویسید