سهم 17 درصدی آزاد راه اصفهان-کاشان در تصادفات فوتی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد؛

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از سهم 17 درصدی آزاد در جاده اصفهان – کاشان در تصادفات جرحی و فوتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سرهنگ علی مولوی گفت: سال گذشته 11 درصد تصادفات فوتی و 6 درصد تصادفات مجروح در سطح استان در جاده آزاد اصفهان – کاشان رخ داده است.

وی بیان کرد: آزاد راه اصفهان – کاشان که حدود 162 کیلومتر از جاده های برون شهری استان در حاشیه استان قم را پوشش می دهد، 11 درصد کل تصادفات و 11 درصد تصادفات فوتی و 6 درصد تصادفات جرحی را در استان به خود اختصاص داده است. 1402 تعیین کرد

مولوی ادامه داد: بر اساس تحلیل ها و بررسی های انجام شده توسط کارشناسان پلیس راه استان، سطح آسفالت این جاده به دلیل تردد سنگین خودروهای سنگین، نبود تابلوهای گیت مربوط به راهنمایی مسیر آسیب دیده و معیوب است. به عنوان یکی از مهم ترین عوامل وقوع، عدم وجود روشنایی کافی در مسیر جاده در ساعات تاریک و شب و از همه مهمتر عدم تعویض جداکننده های بتنی مفصلی به جای گاردریل در این مسیر می باشد. و افزایش تصادفات و حوادث رانندگی در محور اصفهان – کاشان.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به تلاش مضاعف مسئولان ذیربط برای رفع نواقص این بزرگراه خاطرنشان کرد: در برنامه سالانه پلیس راهنمایی و رانندگی موضوع کاهش وقوع تصادفات راهداری در استان به روش های عملیاتی کاهش مرگ و میر و تصادفات، تلاش برای ارتقای فرهنگ ترافیک در بین شهروندان و سوق دادن نهادهای ذیربط به مسئولیت وقوع تصادفات توجه ویژه ای داشته است و امیدواریم با اجرای این برنامه ها، وقوع حوادث غیر مترقبه در سطح استان افزایش یابد. تصادفات رانندگی کاهش خواهد یافت



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها