سپاهان با ۴ گل به صدر حمله کرد

رامین رضایان (56)، رضا شهری (62) و شهریار موگانلو (68 و 82) برای سپاهان در این دیدار گلزنی کردند و جلال الدین علی محمدی (4+90) تنها ضربه مس را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم:

خوزه مورایس سرمربی سپاهان برای این دیدار برایان دابو، عیسی آل کثیر (66- رضا اسدی)، محمد کریمی، رامین رضایان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی (66- آریا یوسفی)، میلاد زکی پور (89-علی احمدی) ، محمد دانشگر، محمد قربانی و رضا شکاری (66- شهریار موگانلو) از آن استفاده کردند.

با نظر ضمنی همی، افراد زیر در ترکیب اصلی مس قرار گرفتند:

داود نوشیسفیانی، محمد نژاد مهدی (74- مجید نصیری)، علی عدنان، میشم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، رامتین سلیمان زاده (70، محسن آذرباد)، جلال الدین علی محمدی، سجاد شهبازاده مهبان آرا (70) و لوسیانو پریرا (70- در انتظار محمد).

خط حمله زهرآگین سپاهان و اشتباهات دفاعی در نیمه اول

زردپوشان اصفهانی بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 8 حرکت رامین رضاییان از جناح چپ و پاس از مقابل عیسی آل کثیر به بیرون رفت تا اولین فرصت سپاهان از دست رفت.

در دقیقه 16 عیسی آل کثیر این فرصت را داشت که از جناح چپ پاسی را به درون دروازه حریف بفرستد اما ضربه او در حالی که پشت به دروازه داشت از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 37 یک اشتباه ضروری در دفاع توپ، شیمبا را در موقعیتی راحت پشت محوطه جریمه قرار داد که ضربه سخت او را محمد قربانی مهار کرد تا توپ به دروازه نرسد.

در دقیقه 44 فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه توسط مدافع مس متوقف شد که بازیکنان سپاهان فکر می کردند داور باید پنالتی بگوید اما نظر داور این بود که بازی ادامه پیدا کند.

در ثانیه های پایانی نیمه اول این دیدار قربانی اشتباه عجیب نیمه اول به شیمبا رسید و او توپ را به شهباززاده داد اما شهباززاده پس از دور زدن نیازمندان توپ را از کنار دروازه سپاهان اصابت کرد. گمشو

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار سپاهانی ها بازی را تهاجمی آغاز کردند.

در دقیقه 56، اشتباه بازیکنان مس پشت محوطه جریمه، ضربه ایستگاهی مستقیم سپاهان را به همراه داشت. رامین رضایان پشت آن ضربه قرار گرفت و توپ را به زیباترین شکل ممکن به گوشه دروازه مس فرستاد تا سپاهان یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه 62 کاوه رضایی حرکت خود را از جناح راست آغاز کرد و پاس او در زمین به رضا شکاری رسید و او موفق شد با ضربه ای جلوی دروازه گل دوم سپاهانی ها را به ثمر برساند.

در دقیقه 69 رامین رضایان با شروعی انفجاری از جناح راست توانست زودتر از مدافعان مس توپ را به رضا اسدی برساند و او توپ را به موگانلو رساند و این بازیکن با ضربه سر بازی را 3 بر صفر کرد.

در دقیقه 82 آریا یوسفی حرکت خود را از جناح چپ آغاز کرد و پاس زیبای او توسط موگانلو با ضربه سر وارد دروازه سپاهان شد تا سپاهان گل چهارم این دیدار را به ثمر برساند.

در دقیقه 4+90 یک پنالتی برای مس رقم خورد و جلال الدین علی محمدی موفق شد یکی از گل های از دست رفته را جبران کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا زردپوشان اصفهان با این پیروزی 21 امتیازی شود و پس از استقلال با 23 امتیاز در رده دوم قرار گیرد. مس رفسنجان با 14 امتیاز در رده نهم باقی ماند.