شایسته است دهه کرامت به بهترین شیوه در اصفهان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به دهه کرامت گفت: باید دهه کرامت را گرامی بداریم زیرا یکی از نعمت هایی که خداوند به ایرانیان داده وجود امام رضا (ع) است. س ) و برادران و خواهران بزرگوارش در ایران.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که در آینده اعضای بدنم در سرزمین خراسان دفن می شود و هرکس فرزندم را زیارت کند خداوند گناهانش را می بخشد و مشکلاتش سالها بعد امام رضا حل می شود. (علیه السلام) در خراسان به شهادت رسیدند.

امام جمعه اصفهان گفت: امام رضا (ع) می فرمایند هر که با علم به من زیارت کند و دستورات الهی را انجام دهد، در آخرت او را شفاعت می کنیم.

وی با اشاره به سالگرد اولین تحریم های اقتصادی آمریکا گفت: اوایل خرداد 59 اولین تحریم های آمریکا علیه ایران اعمال شد امام خمینی (ره) فرمودند اگر این محاصره اقتصادی آمریکا ادامه پیدا کند باعث می شود خودمان را پیدا کنیم.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ادامه داد: در این راستا امروز دیدیم که اگر تحریم های اقتصادی نبود امروز این امکانات و تجهیزات قدرتمند را دریافت نمی کردیم.

وی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) تحریم ها باعث شد ایرانی ها توانایی های خود را بشناسند و از آن در توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند.

امام جمعه اصفهان وی بابیان اینکه فلسفه تأسیس سازمان ملل متحد ایجاد صلح و حمایت از مظلومان بوده است، بیان کرد: امروز با توجه به شهادت بیش از 15 هزار کودک در فلسطین، سازمان ملل همچنان در شناخت ظالمان و جنایتکاران تردید دارد.

وی افزود: همچنین امروز شاهدیم که برخی از کشورهای اسلامی اسلام را نمی شناسند زیرا جنایات را تماشا می کنند اما در مقابل جنایات سکوت می کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به پاسخ قاطع ایران به تجاوزات صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق و اثبات پوچ بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی، گفت: تجهیزات نظامی به کار رفته در این عملیات از جمله موشک در دوران تحریم و توسط کارشناسان مورد استفاده قرار گرفت. و دانشمندان ساخت ایران.

وی افزود: پس از این عملیات کشورهای منطقه به خوبی دریافتند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر با ارتش و ارتش متدین و تجهیزات بومی در کنار آنها ایستاده و از کشورها و ملت های مظلوم حمایت می کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به راه های اصلاح انسان گفت: در اولین گام اصلاح انسان باید مواظب خود باشد، امام رضا(ع) در این باره می فرمایند کسانی که به حساب نمی آیند از ما نیستند.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها