شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر معرفی شد



مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: شعار تیم ملی در جام ملت های آسیا «تا آخر عمر برای ایران» است.

شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 قطر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج


امیر علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال وی با اعلام این خبر گفت: طبق سنت اخیر جام جهانی و جام ملت های آسیا، تیم ملی با شعار رسمی وارد مسابقات شد.

وی افزود: سال گذشته قبل از شروع جام جهانی فراخوان ملی از طریق معاونت اجتماعی برای شعار پیشنهادی از طریق شبکه های مرتبط با تیم و اتحادیه فوتبال برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت. “

علوی با بیان اینکه انتخاب شعار تیم ملی باید بررسی شود و نظرات کارشناسی گرفته شود، گفت: در کار گروه با حضور معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دبیر شورای کل فرهنگی کشور، رئیس سازمان امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و کارشناسان. توسط وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و همچنین رئیس اداره مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال ایجاد شد و شعارهای حاصل از آن بر اساس شاخص‌هایی چون «اختصار و خاطره‌انگیز بودن»، «آهنگ بودن و داشتن ظرفیت انگیزه و مبارزه بود». “، و همچنین “همدلی مردم و وفاداری بازیکنان”.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: پس از بررسی شعارها و شعارها، با توافق جمعی از اعضای کارگروه شعار «تا آخر برای ایران» انتخاب شد و خوشبختانه صداوسیما، رسانه ها و نهادهای مختلف استقبال کردند. این شعار، به همین دلیل شعار فوق را بدون هیچ تغییری انتخاب و به کمیته مسابقات اعلام کردیم و شاهد حضور آن در فعالیت های رسانه ای تیم، بازیکنان و محیط شهری خواهیم بود.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.