شناسایی 2567 انشعاب غیرمجاز در قم

معاون آبفای قم اعلام کرد؛

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان قم از شناسایی ۲ هزار و ۵۶۷ انشعاب غیرمجاز آب در استان قم در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

جواد پیرحاجتی گزارشی از عملکرد معاونت خدمات مشتریان و درآمد ارائه خواهد کرد عفافه قم وی پرداخت و گفت: شهر قم کمترین تعداد کنتورهای شکسته آب را در کشور دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی از سال 97 برای تعویض کنتورهای معیوب مشترکان گفت: در این مدت با اقدامات انجام شده تعداد کنتورهای معیوب در منطقه با 360 هزار انشعاب از 13 هزار به کمتر از هزار کاهش یافته است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان قم گفت: تعویض کنتورهای آب آسیب دیده منجر به کاهش هدر رفت آب و دقت در اندازه گیری مصرف می شود.

وی همچنین از شناسایی 2 هزار و 567 توزیع آب غیرمجاز در استان و تبدیل آنها به مجاز خبر داد و خاطرنشان کرد: دستکاری دستگاه های اندازه گیری، انشعاب از سه راه قبل از کنتور آب و استفاده مستقیم از شبکه است. از جمله تخلفات این مشترکین .

پیرحاجتی درباره نحوه برخورد با انشعابات غیرمجاز گفت: در مرحله اول از اختیارات قانونی خود برای برخورد با این افراد طبق مقررات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور استفاده خواهیم کرد اما در صورت عدم همکاری بهره بردار غیرمجاز، اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد. او فهمید که عواقب خوبی برای متخلفان نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال 1402 در فروش حق توزیع آب عملکرد کمتری نسبت به سال قبل داشتیم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 6 هزار و 644 لوله آب در استان نصب شده و 6 هزار و 859 خط توزیع نیز نصب شده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان قم یادآور شد: در زمینه نصب انشعاب فاضلاب نیز این اتفاق افتاد و در سال گذشته تنها 732 انشعاب فاضلاب نصب شد که نسبت به قبل کاهش محسوسی داشته است.

وی همچنین به مطالبات 1200 میلیارد ریالی شرکت آب از مشترکان در حوزه قیمت آب اشاره کرد و تصریح کرد: این میزان مطالبات 25 درصد درآمد سالانه آفا است که در صورت عدم پرداخت به موقع منجر خواهد شد. کاهش سطح خدمات ارائه شده.

پیرحاجتی از مشترکان خواست برای تداوم و بهبود خدمات آبرسانی به مشترکان، نسبت به پرداخت بهای آب در مدت اعلام شده اقدام کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها