پنج انشعاب غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب شهرک صنعتی ایلام شناسایی و قطع شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت:پنج انشعاب غیرمجازدر مسیر خط انتقال آب شهرک صنعتی ایلام شناسایی و قطع شد.


به گزارش خبرگزاری موج ایلام، موسی حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه رصد،شناسایی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مستمر انجام می‌شود،اظهار داشت:پنج مورد انشعاب غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب شهرک صنعتی ایلام شناسایی و قطع گردید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با بیان اینکه با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و برای آبرسانی مطلوب به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایلام،افزود:این انشعابات غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب از روستای بانقلان به این شهرک شناسایی شده اند.

وی با اشاره به لوله خط انتقال آب به شهرک صنعتی ایلام که مربوط به این شرکت است،افزود: هر گونه استفاده یا انشعاب غیرمجاز از این لوله، جرم بوده و پیگیری های لازم از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد.

وی انشعاب‌های غیرمجاز را یک معظل مهم عنوان کرد و گفت:این جمله اقدامات سبب تشدید کم‌آبی‌ها و تامین آب در شهرک صنعتی و همچنین ضایع کردن حقوق واحدهای تولیدی قانونمندمی شود.

حاتمی در ادامه به اقدام برخی افراد سودجو برای استفاده های غیرمجاز از جمله باغ و ویلا به انشعاب غیرمجاز از خط انتقال آب به شهرک صنعتی ایلام،اشاره داشت و گفت:برای مقابله با این افراد متخلف پایش های مداوم و مستمری در طول سال دراین خط انتقال آب به عمل می آید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام به ماده یک قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب،اشاره داشت وگفت:هر شخصی با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز کبدون دریافت انشعاب قانونی آب،به استفاده از آن اقدام و یا با کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوط جرایمی برای متخلف در نظر گرفته شده است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید