شوک بزرگ ستاره پرسپولیس برای یحیی

شوک بزرگ ستاره پرسپولیس برای یحیی

نبیل بهویی پس از گلزنی به استقلال خوزستان، بازی مقابل شمس هازارد را از ابتدا آغاز کرد و موفق شد مثمر ثمر باشد و یک پنالتی برای تیمش به ثمر برساند. نبیل که در این فصل در شرایطی عجیب به پرسپولیس پیوست، به دلیل عملکرد ضعیفش به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. اما با گذشت زمان در پرسپولیس شرایط برای این بازیکن بهتر شد و او توانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

باهویی پس از زدن پنالتی مقابل شمس هازارد مورد تشویق پرسپولیسی ها قرار گرفت و باید در ترکیب اصلی مقابل نساجی قرار می گرفت و شهاب زاهدی روی نیمکت بود. اما نبیل بسیار بدشانس بود و در حین گرم کردن قبل از شروع مسابقه از ناحیه همسترینگ آسیب دید. همین مشکل باعث شد تا نبیل از ترکیب اصلی جدا شود و شهاب زاهدی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. تعویضی که برای پرسپولیس ضروری بود و زاهدی با پاس عالی ترابی توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند. گل 3 امتیازی بود و پرسپولیس جایگاه خود را در جدول ارتقا داد و به صدر جدول رسید.

شاگردان یحیی گل محمدی دوشنبه باید آخرین بازی خود را در رفسنجان در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر مقابل مس برگزار کنند. با توجه به مصدومیت بهویی و معرفی زاهدی، شهاب در این دیدار وصله خواهد شد و از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. در واقع یک مصدومیت نابهنگام باعث شد نبیل از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شود و زاهدی با گلی که به نساجی زد به نوعی جای خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس محکم کرد.