صائب، سرپرست ستاد انتخابات رسانه ملی شد

با حکم رئیس سازمان صدا و سیما، فعالیت انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی با انتخاب صائب به عنوان رئیس ستاد تبلیغات رسانه ملی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری موج


به دلیل برگزاری زودهنگام 14 انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه امسال، صبح امروز اولین جلسه ستاد انتخاباتی سازمان صدا و سیما و پیمان جبلی طی حکمی محمدعلی صائب را به عنوان رئیس ستاد پیش از انتخابات رسانه ملی منصوب کرد.

متن حکم جبلی درباره صائب به شرح زیر است:

« بسمه طلا».

برادر گرامی جناب آقای محمدعلی صائب

رئیس محترم معاونت سیاسی

با توجه به برگزاری آتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بر اساس مصوبه ه. در اصل 131 قانون اساسی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ظرف 50 روز، به موجب این حکم شما را به عنوان «رئیس ستاد تبلیغات ریاست جمهوری» سازمان صدا و سیما منصوب می کنم.

برنامه ریزی برای تبیین نقش و اهمیت انتخابات و رای مردم در جمهوری اسلامی، تبیین نقش رئیس جمهور در اداره کشور، مطالبه اجرای دقیق قوانین مربوط به انتخابات، ایجاد هنرمندانه زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور و افزایش مردم. مشارکت، ضمن تسهیل در انتخاب صحیح مردم، رعایت بی طرفی و پرهیز از دخالت هر گونه گرایش حزبی، گروهی و جناحی در برنامه ها و توجه جدی به تامین نیازهای رسانه ای نهادها و سازمان های برگزار کننده انتخابات، برگزاری منظم جلسات انتخاباتی. ستادهای سازمان و ایجاد هماهنگی و هم افزایی در تمامی حوزه های پیام وظایف و مأموریت ها. مسئولیت بر عهده شماست و تمامی معاونان و مراکز سازمان موظف به همکاری حداکثری در این زمینه خواهند بود.

توفیق روزافزون شما و کارکنان ستادی را در برگزاری انتخابات پرشور در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستارم.

قرارداد کوهستان

رئیس سازمان”

گفتنی است با شهادت عالم مجاهد، رئیس جمهور محبوب خادم الرضا(ع) حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حادثه ای تلخ و ناگوار در حین انجام وظیفه، به فرموده رهبر معظم انقلاب، معاون اول رئیس جمهور آقای دکتر محبر بر اساس اصل 131 قانون اساسی در سمت مدیریت قوه مجریه قرار گرفت و باید با روسای قوه مقننه و قضائیه برای انتخاب هماهنگی کند. رئیس جمهور جدید حداکثر ظرف مدت پنجاه روز.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها