عدم‌دسترسی به تلفن و امکانات «توماج صالحی» دروغ است

اداره کل زندانهای استان اصفهان:

اداره کل زندانهای استان اصفهان در خصوص ادعای طمایی صالحی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


اداره کل زندانهای استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد: این اداره کل از ادعای اخیر مبنی بر در دسترس نبودن زندانی به نام «بی اطلاعی است.تومایی صالحی» این محکوم به صورت تلفنی و یا با اجازه ملاقات، بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اصفهان و برخلاف آزار و اذیت مستمر این مجرم در فضای مجازی یا اظهارات وکلای مذکور در خصوص ممنوعیت تماس تلفنی یا حذف. مشام نیز مانند سایر زندانیان به این امکانات دسترسی کامل داشت که با رعایت حقوق شهروندی در زندان ها ایجاد شده بود.

در زیر آمده است که دسترسی زندانی به تلفن و تماس مستمر با خارج از منزل نیز طبق قوانین سازمان زندانها برقرار است، به استثنای درج بیوگرافی وکلای زندانی و حتی روایت شخص در زندان. فضای مجازی (حتی به صورت دروغ) به دلیل ارتباطی است که با او دارد همیشه با اقوام یا آشنایان خود در ارتباط است.

اداره کل زندانهای استان اصفهان همچنین افزود: البته اتهامات واهی از قبیل «غیرقابل دسترسی تلفنی»، «قطع ملاقات حضوری» یا «محرومیت از درمان» و مواردی از این دست موضوع و سوژه شده است. تاکتیک این جنایتکار و سایر محکومان ارتکاب به جرایم امنیتی نه تنها برای نگه داشتن خود در فضای خبری رسانه های متخاصم بلکه برای جلوگیری از مجازات قانونی با نشر اکاذیب.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها