غافلگیری این گزارشگر از تلویزیون برای هوادارانش جدا شد

غافلگیری این گزارشگر از تلویزیون برای هوادارانش جدا شد

فرشاد محمدی مرام، یکی از گزارشگران فوتبال تلویزیون که یک سال پیش از قطعیت قطعی خود در تلویزیون و رادیو خبر داد، همچنان در فضای مجازی به کار خود ادامه می دهد و دیدار سرنوشت ساز و پایانی لیگ قهرمانان اروپا را پوشش می دهد.

در ادامه گسترش فعالیت چهره ها و صداهای آشنا در فضایی خارج از قاب تلویزیون، فرشاد محمدی مرام که یکی از گزارشگران موفق فوتبال در صدا و سیما بود، با تهیه گزارشی از یک تجربه حرفه ای دیگر در خارج از تلویزیون در کار گزارشگری خود ثبت کرد. بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

محمدی مرام که در مقطعی برخی او را بهترین جایگزین عادل فردوسی پور در گزارشگری فوتبال می دانستند، شهریور سال گذشته از تصمیم خود برای جدایی از تلویزیون خبر داد.

برنامه های «گزارش ورزشی» و «لزت فوتبال» از آخرین برنامه های تلویزیونی بود که محمدی مرام در آن حضور فعال داشت و در متن اعلامیه خود مبنی بر جدایی اش از تلویزیون از تیم این دو برنامه تشکر کرد و سپس، برای ادامه فضای مجازی را ترک کرد.

این گزارشگر توانمند ورزشی در مدت همکاری یکساله خود با آپارات اسپورت حالا بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

علاقمندان به فوتبال می توانند روز شنبه 21 خردادماه با صدای آشنا و جذاب فرشاد محمدی مرام، بازی رئال مادرید و دورتموند به عنوان فینال لیگ قهرمانان اروپا را از این سایت تماشا کنند.