بازگشت این گزارشگر پرسپولیس به تیم ملی مشروط است!

بازگشت این گزارشگر پرسپولیس به تیم ملی مشروط است!

رحمان رضایی، مدافع سابق تیم ملی ایران که با تصمیم امیر گلنوی به کادر فنی تیم ملی پیوست، پس از توئیت عجیب معاون غیرورزشی وزارت ورزش و جوانان، کادر فنی را ترک کرد. کار تیم ملی برای امیر گالنوی و همکارانش در اردوی تیم ملی نباید مشکلی ایجاد کند.

اردوی تیم ملی در تعطیلات نوروزی که با حضور رحمان رضایی به عنوان کادر فنی و دستیاران امیر کلانوی آغاز شده بود، بدون حضور وی ادامه یافت و به پایان رسید اما اکنون خبر می رسد مشکل رحمان. رضایی حل شد و اردو را ترک کرد.ممکن است با صلاحدید امیر کالانوی زیر یکی از کادر فنی تیم ملی باشد.

سعید الهاوی، سرمربی گل گهر، دستیار اول امیر کلانوی در تیم ملی است و رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان دیگر اعضای کادر فنی هستند و البته مربیان خارجی نیز به این جمع اضافه شده اند. در اردوی قبلی علی اصغر قربانعلی پور به عنوان بدنساز حضور داشت و در صورت عدم حضور این بدنساز خارجی به کادر فنی، به گفته کلانویی، همکاری این مربی ایرانی با تیم ملی ادامه خواهد داشت.

همچنین آلن دینکا مربی دروازه بان های تراکتورسازی نیز به عنوان اجیر و کمک مربی در اختیار تیم ملی قرار گرفت که ادامه همکاری او با امیر گالنویی بسته به تفاهم و توافق تراکتورسازی و فدراسیون فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید