تلاش دشمن برای عادی سازی شر در جامعه/ اقدامات پیشگیرانه از غافلگیری در بحران جلوگیری می کند


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888053

آیت الله ناصری گفت: دشمن در صدد عادی سازی فحشا و بداخلاقی به ویژه بی حجابی در جامعه است، بنابراین باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه کرد و قوانین را در جامعه اجرا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف دین مبین اسلام دانست و گفت: بنی اسرائیل در قرآن مورد لعن و نفرین قرار گرفته اند، زیرا که آنها امر به معروف و نهی از منکر در بیشتر روایات بر اهمیت این دو فریضه الهی تأکید شده است، چنان که در روایت آمده است مؤمنی که دلیلی بر وجود ندارد، مورد غضب خداوند قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد عادی سازی فحشا و منکر در جامعه است، گفت: دشمن در صدد گسترش فساد و به ویژه بی حجابی در جامعه است و با دستور ندادن به افشای و نهی از منکر و سکوت مردم، حجاب را رعایت می کند. به تدریج گسترش خواهد یافت. و اصل رضاشاه حاکم می شود و بعد مفاسد دیگر را رواج می دهد پس باید قوانین در جامعه اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سیل اخیر و خسارات وارده به مردم و زیرساخت ها گفت: در این زمینه همه مسئولان پای کار آمده و به آسیب دیدگان سیل رسیدگی کرده اند. و اقدامات لازم برای جبران خسارات سیل در حال انجام است.»

آیت الله ناصری ادامه داد: باید در آینده از این گونه خسارات جلوگیری شود و مسئولان مسیر سیل و محل ورود و خروج سیل را مشخص کنند و اقدامات لازم برای بهبود زیرساخت ها انجام شود تا گاهی غافلگیر نشویم. در اثر بحران و همچنین در صورت امکان باید جریان آب را به سمت نقاط مناسب هدایت کرد تا بتوان از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به مذاکرات کشورهای غربی با ایران گفت: خوشبختانه تیم مذاکره کننده ایران بر اصول خود پایبند است و این آمریکا و کشورهای غربی هستند که باید به تعهدات خود عمل کنند و مردم و مسئولان ما را تغییر دهند. آنها همچنین باید بر ظرفیت داخلی خود تکیه کنند تا با اتحاد و همدلی در جهت خنثی کردن تحریم ها و غلبه بر مشکلات گام بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید