اقدامات پیشگیرانه در حفاظت غیرعامل از وقوع بحران جلوگیری می کند


ساعت: 15:36
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906162

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

فریبرز کرمی گفت: اقدامات پیشگیرانه و برنامه ریزی در حوزه حفاظت غیرعامل منجر به کاهش خطرات در زمان بحران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با اشاره به گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه و برنامه ریزی در حوزه حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای برای پدافند غیرعامل خطرات کمتری را در زمان بحران به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در سال های اخیر اقدامات زیادی را در حوزه پدافند غیرعامل انجام داده است که از جمله آنها می توان به انجام مانور آماده سازی ماشین آلات راهداری در شرایط بحران، مانور آمادگی برای عملیات راهداری زمستانی، آمادگی ناوگان اشاره کرد. پایانه های مسافربری، هماهنگی و دستورالعمل های لازم برای ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه های مرزی صادر شده است.

کرمی همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی برای آشنایی مدیران و کارشناسان این اداره کل، رانندگان حمل و نقل عمومی ناوگان باری و مسافری خبر داد و اظهار داشت: در این کلاس ها بر اهمیت حفاظت غیرعامل تاکید می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزاری رزمایش آمادگی اضطراری در سطح یگان های تابعه و پایانه های مرزی، مانور امداد و نجات در حوادث غیر مترقبه کشوری و جاده ای، توزیع کلاه ایمنی به موتورسواران..

کرمی تامین ادوات کشاورزی، برنامه ریزی آماده سازی راهدارخانه ها برای اسکان مسافران در صورت لزوم، شناسایی نقاط ضعف و قوت در حوزه حفاظت غیرعامل را از دیگر برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته جاری دانست.

وی افزود: به منظور آشنایی هموطنان با موضوع حفاظت غیرعامل در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای از ایجاد فیلم های آموزشی و تبلیغات محیطی در قالب بنر و نمایش در مدارس، پارک های حمل و نقل عمومی و سطح شهر خبر داد. . دفاتر

کرمی خاطرنشان کرد: نقش مدیریت راه در حفاظت غیرعملیاتی در مواقع وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله، بارش برف و عدم انسداد جاده ها در تصادفات جاده ای، ایمنی و تداوم و ارتقای خدمات برای تقویت و حفظ زیرساخت ها است. مهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید