کاهش آسیب پذیری در بحران ها هدف اصلی حفاظت غیرعامل است


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905561

شرفی با بیان اینکه کاهش آسیب پذیری در بحران ها هدف اصلی حفاظت غیرعامل است، گفت: برای مصون ماندن جامعه از حملات و تهدیدها یا بلایای طبیعی، توجه به حفاظت غیرعامل بسیار مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد شرفی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: اهمیت پدافند غیرعامل در جامعه امروزی چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی بسیار ضروری و بدیهی است چرا که برخی از فعالیت ها غیرمسلحانه بوده و برای مصون ماندن جامعه از حملات و تهدیدات و یا بلایای طبیعی توجه به حفاظت غیرفعال بسیار مهم است.

وی افزود: اقدامات انجام شده در این راستا شامل زیرساخت ها، انرژی، حفاظت شهری و ساختمانی و تقویت تاسیسات در برابر خطرات در حوزه های مختلف است و تمامی اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل جامعه را از خطرات و تهدیدات ایمن می کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان گفت: در این راستا هر ساله اقداماتی انجام می شود و بر اساس برنامه ریزی های مورد نظر امسال همزمان با هفته پدافند غیرعامل بیش از 100 برنامه در استان انجام می شود که شامل مانور می شود. ، افتتاحیه ها و مناسبت های دیگر.

شرفی بیان کرد: راه اندازی کمربند غربی خرم آباد، توسعه فیبر نوری، اقدامات لازم در بحث انرژی از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد، البته علاوه بر این بیمارستان های دو طرفه و چند طرفه ، بیمارستان دو طرفه سه در استان در دستور کار است و هدف این است که در صورت قطع برق بتوانیم برق مورد نیاز طرف مقابل را تامین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید