فعال شدن میز‌های ارتباطات مردمی در آستانه سفر رئیس جمهور

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام کرد؛

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران، دفاتر ارتباطات مردمی در حوزه های مختلف وزارتی و سازمانی فعال شدند.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

حجت الاسلام احمد صالحی بیان کرد: سایت مرکز ارتباطات مردمی بهترین راه برای ورود سوابق و درخواست های عمومی به نشانی https://111.ir/ است که مردم می توانند درخواست های خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: هدف از ایجاد این سامانه ثبت خواسته های مردم به جای نامه نگاری است که فرصت بهتری برای ارتباط مردم با دولت و رئیس جمهور می دهد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: افرادی که با این سامانه تماس می گیرند مشخصات و درخواست های خود را ثبت می کنند و بلافاصله پس از سفر رئیس جمهور، کلیه درخواست های مردمی در مرکز ارتباطات ریاست جمهوری بررسی و کد رهگیری برای تماس گیرندگان ارسال می شود. .

وی افزود: علاوه بر سامانه 111 پیشخوان هایی برای ارتباطات مردمی با حضور معاونین وزیر و نمایندگان مجاز ساخته شده است.

حجت الاسلام احمد صالحی با بیان اینکه محل استقرار روابط عمومی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در استان مازندران با نصب بنرهایی در سطح شهر ساری اعلام شده است، گفت: مردم می توانند به این مجموعه ها مراجعه و پیگیری کنند. شخصا درخواست می کند

وی گفت: تمام تلاش این مرکز بر این است که درخواست های کتبی مردم به حداقل برسد و این درخواست ها از طریق سامانه 111 دریافت و پاسخ داده می شود.

باید بگویم؛ در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران، استقرار میزهای ارتباط مردمی در حوزه های مختلف وزارتی و سازمانی به منظور دسترسی بهتر مردم و دیدار چهره به چهره با روسا و تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاه ها و ارائه درخواست های آنان ابلاغ شد. و نقطه نظرات

بر اساس این گزارش، به همت و پیگیری های مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری، دفاتر روابط عمومی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در 30 نقطه از استان ایجاد شده است تا مردم شریف این منطقه از دسترسی آسانتر و سریعتر به نمایندگان وزارتخانه ها در خصوص مسائل آنها.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها