پاسخ خلال دندان در مقابل خبرنگار/ رئیس جمهور مردمی نیازمند مسئولان مردمی است


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810524

مقدم گفت: مقایسه رفتار دولت سیزدهم با مقام متخلف با رفتار حمایتی و بی تفاوتی دولت روحانی نسبت به توهین کنندگان به مردم و خبرنگاران نشان می دهد که وقتی مردم به یک مرد مردمی و ولایی رای می دهند، زود یا دیر جواب می دهند. این اعتماد را خودشان خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار راه آرمان ; وی در خصوص برخورد بی احترامی سرپرست فرمانداری رفسنج با یک خبرنگار گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی، دوران دیگری از بی احترامی و توهین به خبرنگاران و منتقدان دولت سپری شد. یک رئیس جمهور محبوب از مقامات دموکراتیک و انقلابی می خواهد که با احترام کامل با مردم به ویژه طبقه کارگر رفتار کنند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اینکه سرپرست فرمانداری رفسنج در نشست خبری و پاسخ مردمی به پاسخ مطالبه گر یکی از شهرستانی که درخواست حمایت از انتقال آب به یک سلبریتی را داشت، در پاسخ به این خبرنگار گفت: یک بار دیگر تکرار کنید. واقعا جای تاسف دارد چون کار خبرنگار مطالبه گری است و وظیفه هر کارمندی که در بیت المال جای گرفته است مسئولیت پذیری و شفافیت است نه توهین و بی ادبی!

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمان با بیان اینکه قلم و عدالت خواهی آنقدر مهم است که خداوند در قرآن از آن یاد کرده است، افزود: راست مرکزی، حق جویی و حق گویی هستند. مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق، خداترس و متعهد به همین دلیل این رفتار غیرحرفه ای واکنش های بسیاری را در فضای مجازی و جامعه برانگیخت که با برکناری این مقام متوهم از سوی وزیر کشور مرهمی بر بی احترامی بزرگ است. مسئولین در گذشته به زخم خبرنگاران و روزنامه ها، نویسندگان پرتلاش، لذا از وزیر کشور بخاطر این اقتدار و اقدام انقلابی مردمی و بدون توجه تشکر می کنیم.

این فعال سیاسی تاکید کرد: باید مصالح مردم و ولایت تامین شود و رسالت رسانه و خبرنگار طرح مطالبات برحق مردم و روشنگری است نه چاپلوسی کشف حقیقت افکار عمومی و مشکلات جامعه را حل می کند، لذا انتظار داریم این گروه از رسانه ها هر چه بیشتر با رویکرد تخصصی خود بویژه در طرح پرسش، شفاف سازی و طرح مطالبات برحق مردم مسولان را در توسعه استان و کشور یاری کنند.

مقدم با تاکید بر اینکه مهم است به چه کسی رای می دهیم، تصریح کرد: مقایسه رفتار دولت سیزدهم با متخلف با رفتار حمایتی و بی تفاوتی دولت روحانی به کسانی که به مردم و خبرنگاران توهین می کنند، نشان می دهد که مردم وقتی مردم، استانداران رای می دهند. دیر یا زود جواب این اعتماد را خواهند گرفت، بنابراین مردم قبلا با کارکنان دولت اصلاح طلب از جمله آخوندی، وزیر راه، قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و رفتار شرم آور برخی از اعضای دولت قبل با سربازان و … برخورد می کنند. پلیس هرگز فراموش نخواهد کرد که دولت هیچ اقدامی علیه آنها انجام نداده است و آنها نیز این اقدام را به جای دولت مردمی و برکناری مجرم در عرض چند ساعت به یاد خواهند آورد.

خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه دوران بد زبانی و توهین به خبرنگاران گذشته است خاطرنشان کرد: روحیه، بر تعامل و احترام افراد جامعه تاکید کرد، لذا کارکنان باید با پاسخگویی و شفاف سازی به این سوال پاسخ دهند و با آن برخورد کنند. مشکلات آنها با رفتار محترمانه آنها در عین حفظ شخصیت روزنامه نگاران برای آنها مشکل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید