دریافت بیش از 52 هزار نامه مردمی در سفر رئیس جمهور به یزد / دستگاه های اجرایی باید سریعا به نامه ها پاسخ دهند.

ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801838

مدیرکل اداره اجرا، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان یزد بیش از 52 هزار نامه و تلفن از مردم دریافت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین سالاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه سامانه 111 در سفر 26 آذرماه رئیس جمهور به استان یزد طی دو روز به مطالبات همشهریان پاسخ داد، اظهار کرد: با این حال برخی افراد به دلایل مختلف نامه هایی ارسال کردند که این نامه ها نیز دریافت شده است. ثبت شده است.

وی ادامه داد: در روزهای 25 و 27 آذرماه تنها 28 هزار و 75 درخواست تلفنی و همچنین 24 هزار و 698 نامه از سوی مردم از طریق سامانه به رئیس جمهور ارسال شد که از این تعداد در مجموع 52 هزار و 773 درخواست از طریق سامانه و نامه نگاری دریافت شد.

مدیرکل بازرسی منطقه خاطرنشان کرد: در مرحله بعد پس از دریافت درخواست های مردمی ظرف سه هفته تمام نامه های مردم در سامانه ثبت نام و پیامک همراه با کد رهگیری برای شهروندان ارسال شد و در روزهای اخیر تمامی درخواست ها ارسال شد. افراد اعزامی به دستگاه های مربوطه ارسال می شوند که متن آن به مرور زمان برای دست اندرکاران دستگاه ها ارسال می شود تا مردم از روند پیگیری درخواست خود به رئیس جمهور به تفصیل مطلع شوند.

سالاری با بیان اینکه موضوعات درخواست های مردم بسیار متنوع بود، بیان کرد: بیش از 23 هزار درخواست در حوزه دریافت تسهیلات و حدود 9 هزار درخواست نیز در حوزه دریافت کمک های مالی بوده که این درخواست ها نیز به بانک ها و موسسات مربوطه ارسال شده است. .

وی با اشاره به اینکه بازرسی استانداری تا زمانی که تمام مطالبات مردم برآورده نشود این موضوع را به طور مستمر از دستگاه های اجرایی رصد می کند خاطرنشان کرد: پس از بانک ها بیشترین مطالبات مردم مربوط به مسکن و خدمات عمومی و شهرداری است.

سالاری مدیرکل اجرایی، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در پایان گفت: یکی از مهمترین و موثرترین اقدامات انجام شده در سیزدهمین سفر رئیس جمهور به یزد، حضور نمایندگان 29 دستگاه دولتی در یزد و مستقیم بود. پاسخگویی به مردم سال مردمی در این پاسخ ها به سرعت حل شد که اقدام بسیار خوب و موثری بود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید