قطعنامه ویژه استقلال نکونام

قطعنامه ویژه استقلال نکونام

بعد از بازی مقابل پیکان نیم فصل اول برای استقلال به پایان می رسد و این تیم باید برای تعطیلات طولانی و اجتناب ناپذیری که با توجه به جام ملت های آسیا شامل لیگ برتر می شود آماده شود.

استقلال در حالی برای مصاف با پیکان آماده شد که هنوز مشخص نیست آبی پوشان چند روز بعد از این دیدار استراحت خواهند کرد و به همین دلیل هنوز هیچ یک از بازیکنان داخلی و خارجی از بلیت سفر نیم فصل خود اطلاعی ندارند.

در همین رابطه یکی از مربیان استقلال به خبرروزشی گفت: نتیجه بازی با پیکان بسیار مهم است و احتمالا جواد نکونام می خواهد از این مشکل به عنوان انگیزه استفاده کند، بنابراین هیچ کدام از ما نمی دانیم که چند روز تیم بسته خواهد شد و اینکه یک مشکل است. این که فقط نکونام تصمیم گرفته است، اما هنوز به کسی نگفته است. ظاهرا آقای جواد بعد از بازی پیکان با بازیکنان در رختکن صحبت می کند و میزان مرخصی آنها را اعلام می کند. اگر بازی را ببریم احتمالا یکی دو روز به مدت زمانی که نکونام در ذهنش دارد اضافه می شود و سرمربی تیم با این کار شاگردانش را تشویق می کند اما اگر خدای ناکرده این کار را انجام ندهیم. نتیجه خوبی بگیرید، از تعداد روزهای کاهش تعطیلات نیم فصل و تماس زودتر بچه ها برای تمرین مستثنی نیست. این تصمیم ویژه ای است که پس از درگیری با پیکان در رختکن توسط جواد نکونام به اطلاع همه خواهد رسید و لازم الاجرا است.