واکنش اصلی به قطعنامه های آژانس: ما عقب نشینی نمی کنیم، از قطعنامه ها نمی ترسیم

واکنش اصلی به قطعنامه های آژانس: ما عقب نشینی نمی کنیم، از قطعنامه ها نمی ترسیم

رئیس جمهور گفت فرهنگ حاج کاسم فرهنگ «ما می توانیم» است که فرهنگ مورد علاقه ما و فرهنگ پیروزی است.

رئیسی یادآور شد: کشتی ما با آزار و اذیت دزدیده شد و ایران ثابت کرد که دوران بزها تمام شده است، یک فروند بردند و دو کشتی آنها را ربودند.

وی خطاب به دشمنان گفت: چند بار می خواهید ملت ایران را امتحان کنید و به حرف های مسئولان کشور گوش ندهید، فکر می کنید با صدور قطعنامه عقب نشینی کنیم؟ به نام خدا و به نام ملت ایران از موضع خود یک قدم عقب نخواهد رفت.

رئیسی ادامه داد: ما متوقف نخواهیم شد و توسعه صنعت، کشاورزی و گردشگری در کشور را با اخم و لبخند دشمن پیوند نخواهیم داد.

ما به وعده های انتخاباتی خود عمل خواهیم کرد

رئیس جمهور با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که به همه وعده های انتخاباتی خود عمل کنیم، افزود: دولت در میدان و صادق خواهد بود و مبنای ما در تصمیمات اقتصادی اجرای عدالت و قطع دست رانت خواران و مفسدان است. “

وی خاطرنشان کرد: مردم دلسوز آن است که با مردم، از میان مردم و در میان مردم باشد، حرف مردم را بشنود و آنچه از زبان رهبری بیرون می آید دغدغه مردم است.

رئیسی تاکید کرد: ما از هیچکس نمی ترسیم و ثروت و قدرت هیچکس ما را دچار تردید نمی کند.

ما در حال حذف جریان هزاران چهره مافیایی هستیم

رئیس جمهور با بیان اینکه در روند تخصیص ظرفیت کشور و استان ها باید دست رانت خواران، فساد و جریان های مافیایی کوتاه شود، افزود: باید در مسیر تخصیص ظرفیت های کشور و استان ها دست رانت خواران، فساد و مافیایی ها کوتاه شود.

من همیشه از شرایط زندگی مردم مطلع هستم

وی گفت: من از وضعیت معیشتی مردم مطلع هستم و نه هر هفته، نه هر روز، بلکه هر ساعت به فکر جان مردم هستیم تا بتوانیم مشکلات زندگی مردم را کاهش دهیم.

رئیسی با اشاره به کنترل تاج در دولت سیزدهم گفت: در گذشته گفته می شد روزانه 100 تا 200 هزار بشکه نفت باید صادر شود اما امروز بدون امضای قرارداد موفق شدیم به شرایط قبل از تحریم ها برگردیم و تراز تجاری 5 درصد موفقیت و رشد اقتصادی را نشان می دهد.

آینده ایران با تلاش جوانان روشن است

رئیس جمهور گفت: آینده بسیار روشن است و من در جنگ اراده آینده کشور را به وضوح در دستان شما جوانان می بینم.

وی با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) گفت: من هم دارم.

رئیس جمهور با بیان اینکه عده ای عزت را بخشش می دانند اما این تنها یکی از مظاهر عزت است، افزود: عزت یعنی نرفتن در راه خدا، مظهر کرامت شهدایی هستند که پیش از این به مقام کرامت رسیده اند. رسیدن به مقام شهادت.

وی با اشاره به 10 هزار شهید از جامعه عشایری کشور گفت: اینکه بنده (ره) گفته ام عشایر ذخایر انقلاب هستند حرف حکیمانه ای بود که امروز می فهمیم.

حقیقت اقوام در دفاع از دین و میهن ثابت شده است

رئیسی خاطرنشان کرد: حقیقت عشایر در دفاع از دین، ناموس و میهن بر همگان ثابت شده است.

رئیس جمهور ادامه داد: شجاعت و استقامت از ویژگی های مردم این منطقه است که شناخت دقیقی از دشمن دارند و همه راه را با بصیرت می شناسند.

وی با اشاره به اینکه 40 سال است معاندین تلاش می کنند تا مردم این منطقه را محک بزنند، افزود: وفاداری مردم لر و بختیاری معلوم است و هر بار که دشمن را شکست می دهند باید به آنها به خاطر ناامید شدن بیماران تبریک گفت. و در دل عاشقان انقلاب «امید آفریدند.

رئیسی تصریح کرد: بدخواهان این کشور پول های تحریمی آمریکا را می گیرند و مدعی حمایت از ملت هستند اما مردم این بدخواهان را شناختند و پیرو سخنان امام و رهبری هستند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه تولیدکنندگان عشایر قهرمانان مردمی هستند که سختی های بسیاری را تحمل می کنند، افزود: امروز مردان و زنان اقوام می دانند که قلعه مبارزه با دشمن، قلعه تولید است. . “

مدیران ناکارآمد را برکنار کنید

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه مدیران ناکارآمد باید به حاشیه بروند و ما با کسی وارد اخوت نشده ایم، گفت: اگر فردی ناکارآمد باشد حق ادامه کار را ندارد.

رئیسی گفت: مسئولان استانی باید برای یافتن دختران و پسران مستعد و مؤثر تلاش کنند، زیرا جوانان در مدیریت پرونده اولویت دارند و گره های اصلی کشور توسط جوانان باز می شود.

من یک سرباز رهبر هستم و در خدمت مردم از هیچ چیزی دریغ نمی کنم

رئیس جمهور خود را سرباز رهبری خواند و گفت: امیدوارم با تمام وجود در خدمت مردم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید