لژیونر ملی پوش در آستانه بازگشت به ایران است

لژیونر ملی پوش در آستانه بازگشت به ایران است

در زمان نگارش این مطلب، ستاره تیم ملی در دو فصل حضورش در این باشگاه اسپانیایی 17 گل به ثمر رسانده است، لازم به ذکر است که در فصل اول دوازده بازی را به دلیل اجازه خروج از کشور از دست داد و همچنین در فصل جاری فصل در غیبت 8 دیداری والدپیناس در جام ملت های آسیا به دلیل ویزا.

احمد عباسی در حالی راهی گتی پسند می شود که با دو باشگاه ایرانی و یک باشگاه اسپانیایی در ارتباط بود و در حال مذاکره بود اما تصمیم گرفت بازیگری خود را در اصفهان ادامه دهد.

قرارداد فوق ستاره ایرانی با گتی پسند دو ساله و با توافق فصل دوم خواهد بود. با رسمی شدن خبر “ورزه سه” بقیه جزییات قرارداد او منتشر خواهد شد.

آمار گلزنی و عملکرد او در شش فصل حضورش در تیم گیتی پسند اصفهان فوق العاده است.
12 گل در سال اول
سال دوم 32 گل
سال سوم 32 گل
سال چهارم 26 گل
سال پنجم 41 گل
در سال ششم در شش بازی 8 گل به ثمر رساند و سپس به تیم والدپیناس اسپانیا پیوست.

احمد عباسی و وینا آلبالی والدپیناس به زودی در مرحله پلی آف لیگ ناسیونال (لالیگا) به مصاف ال پوزو مورسیا خواهند رفت و در صورت انصراف در این مرحله، انتقال او به گتی پاسند رسمی خواهد شد. تنها گامی که برای تکمیل انتقال بازیکن باقی مانده، نوشتن برخی جزئیات نهایی در قرارداد است.

در همین راستا شنیده می شود سعید احمد عباسی بالاترین دستمزد را نسبت به سایر مدافعان قهرمانی ایران خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که او گران ترین بازیکن فوتسال ایران شود و سرنوشت سایر ستارگان لژیونر از جمله سالار آقاپور را رقم بزند. مسلم اولاد قباد و حسین را باید دید. طیبی چگونه شکل می گیرد؟