ماجرای بازگشت لژیونر ملی پوش به پرسپولیس

ماجرای بازگشت لژیونر ملی پوش به پرسپولیس

یکی از بازیکنانی که در دوران حضورش در پرسپولیس در مورد آن صحبت های زیادی شد، محمدحسین کنعانی مدافع الاهلی قطر است که حتی پس از جدایی از جمع سرخ پوشان همواره سعی کرده ارتباط خود را با هواداران و اعضای تیم پرسپولیس حفظ کند.

در پی انتشار اخباری مبنی بر قطع شدن صفحه اینستاگرام الاهلی توسط کنعانی زادگان در شبکه های اجتماعی، یکی از سایت های خبری اعلام کرد کنعانی زادگان هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته و مشخص نیست که آیا در الاهلی به فوتبال ادامه می دهد یا خیر. اهلی و لیگ ستارگان یا لیگ برتر و احتمالا پرسپولیس برمی گردد.

این خبر از آنجایی منتشر می شود که به گزارش خبرنگار فوتبال، کنعانی ها با الاهلی قطر قراردادی 2 ساله دارند که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و مدیران باشگاه نیز در تلاش هستند تا حتی اگر این بازیکن را حفظ کنند. مدافع ملی پوش می رود باید با باشگاه الاهلی برای کسب رضایت نامه به توافق برسد.

به نظر می رسد عملکرد او در اولین فصل حضورش در لیگ ستارگان قطر باعث شده تا این بازیکن از تیم های دیگر کشور نیز پیشنهاد داشته باشد و باید دید در فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت هرچند این بازیکن دستمزد خود را پس می دهد. در لیگ برتر با لیگ برتر باعث شد کنعانی ها حداقل فعلا برای بازگشت به فوتبال ایران برنامه ای نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید