واکنش لژیونر ملی پوش به پیشنهاد پرسپولیس

واکنش لژیونر ملی پوش به پیشنهاد پرسپولیس

قرارداد شجاع خلیل زاده با الاهلی قطر به پایان رسیده و همین موضوع به گمانه زنی ها درباره مقصد بعدی این بازیکن دامن زده است. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس برای شجاع خلیل زاده که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را در کارنامه دارد، مطرح شده است.

خلیل زاده درباره شایعه پیشنهاد پرسپولیس به او گفت: تا امروز که جمعه است باید بگویم که هیچ صحبتی از سوی باشگاه پرسپولیس با من نشده و مذاکره ای انجام نداده ایم. من هم مطالبی را در رسانه ها خواندم اما واقعیت این است که در مورد آن صحبت نمی شود. البته نه تنها پرسپولیس که هنوز با هیچ تیم ایرانی مذاکره نکرده ام اما به زودی تعیین تکلیف تیم جدیدم را انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد من شنیده می شود اما همانطور که گفتم با تیمی صحبت نکردم البته فکر می کنم طی 3-4 روز آینده تکلیف تیم جدیدم را مشخص کنم.

خلیل زاده در مورد پیشنهاد 2 تیم قطری به وی گفت: تیم الاهلی باز هم درخواست کرد با من قرارداد ببندد اما باز هم جوابی ندادم. از طرفی تیم دیگری که اخیراً به لیگ ستارگان صعود کرده به من پیشنهاد همکاری داده است اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست. مشخص است که این هفته انتصاب تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد. این 2 پیشنهاد به من داده شد اما تصمیمی برای آینده نگرفتم. چند روز دیگه تکلیفم مشخص میشه

مدافع فصل گذشته الاهلی افزود: فردا برای انجام بخشی از کارهایم به قطر می روم. 3 روز دیگر به ایران برمی گردم و بعد مشخص می شود که به کدام تیم می روم. من در حال حاضر با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و هر خبری که منتشر شود حدس و گمان است.

دیدگاهتان را بنویسید