معامله جذاب برای پرسپولیس; لژیونر ملی پوش هم قبول کرد

معامله جذاب برای پرسپولیس;  لژیونر ملی پوش هم قبول کرد

علیرضا بیرانوند آخرین نفری است که از پرسپولیس شکایت می کند که باعث پنجره نقل و انتقالات این باشگاه شد و شنیده ها حاکی از آن است که تا زمانی که دروازه بان سابق 2.5 میلیارد تن درخواست نکند قرمزها اجازه جذب بازیکنان جدید خود را ندارند.

پس از اظهارات تند پرسپولیس علیه بیرانوند، خبر رسید که دروازه بان بوآویستا حاضر به صحبت و توافق با رضا درویش نشده است، اما خبر دیگری از ماجرا منتشر شد که بر اساس آن بیرانوند تمام سوالات را به وکیل خود (مصطفی سلیمانی) واگذار کرد. توافقات لازم در این خصوص با باشگاه پرسپولیس انجام شود.

طبق توافق وکیل و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، باشگاه باید یک میلیارد از مطالبات علی بیرو را نقداً پرداخت کند و مابقی مطالبات نماینده بیرانوند نیز چک بلندمدت داده می شود تا وی اقدام قانونی کند. برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس.ببخشید.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس امروز در سخنانی تایید کرد که مطالبات بیرانوند به صورت اقساطی پرداخت می شود و پنجره نقل و انتقالات قرمزها باز است تا باشگاه بتواند بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی را در زمستان جذب کند.

به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، امروز باید توافقات با بیرانوند و وکیلش نهایی شود تا مشکلی برای کار پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید