ما دو فدراسیون هستیم / به آینده و المپیک 2024 پاریس نگاه می کنیم

ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923403

تحلیل دبیر فدراسیون کشتی برای مسابقات قهرمانی کشور

دبیر فدراسیون کشتی به برگزاری مسابقات کشتی آزاد در کشور پرداخت و گفت: ما دو فدراسیون هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در حاشیه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: مسابقات آزاد قهرمانی کشور اولین مرحله انتخابی تیم ملی بر اساس چرخه است و با توجه به اینکه قبلا اعلام شده است افرادی که مایل به شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی هستند باید در این مسابقات حضور یابند. از نظر کمی و کیفی این مسابقات در شرایط بسیار خوبی برگزار شد امروز آخرین روز مسابقات است که 5 نفر اول وزن دوم مشخص می شوند.

وی در خصوص اعزام تیم ملی کشتی آزاد به جام یارگین روسیه گفت: جام یارگین یکی از مسابقاتی است که در شرایط بسیار خوبی برگزار می شود و از جمله مسابقاتی است که کادر فنی کشتی آزاد مد نظر دارد. زمان برگزاری این مسابقات به کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد فرصت خوبی می دهد تا نفرات مورد نظر خود را برای اعزام به این مسابقات انتخاب کنند. این مسابقات از نظر فنی برای کادر فنی تیم ملی بسیار حائز اهمیت است و امروز کادر فنی نفرات اعزامی به این مسابقات را به فدراسیون اعلام می کند تا تا مهلت مقرر کار اداری آنها به پایان برسد.

دبیر فدراسیون کشتی درباره وضعیت مالی فدراسیون کشتی گفت: وضعیت مالی امروز یکی از سخت ترین مسائلی است که فدراسیون با آن دست به گریبان است. نوسانات قیمت ارز این مشکل را تشدید کرد. اعزام تیم های ملی برای فدراسیون گران تمام می شود، این را هم باید بگویم که ما دو فدراسیون هستیم. فدراسیون کشتی آزاد و فدراسیون کشتی آزاد که هر کدام هیئت های مختلفی از رده های سنی خردسالان تا بزرگسالان دارند. بنابراین شرایط برای ما سخت تر است اما اولویت رئیس فدراسیون کشتی این است که هیچ یک از مسابقاتی که می تواند برای کشتی بومی مفید باشد را از دست ندهد. ما به آینده و المپیک 2024 پاریس چشم دوخته ایم، امیدوارم جوانانی که در این مسیر هستند بتوانند از فرصت های پیش روی خود نهایت استفاده را ببرند و خود را نشان دهند.

مهربان در پایان درباره نفرات راه یافته به مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور اولین مرحله انتخابی تیم ملی است. تعدادی از این کشتی گیران به مسابقات یارگین روسیه می روند و تعدادی نیز برای رقابت های جام تختی انتخاب خواهند شد. بهترین بازیکنانی که بتوانند نظر کادر فنی را به خود جلب کنند به مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه در هند برگزار می شود اعزام می شوند. عملکرد کشتی گیران در این رقابت ها به تصمیمات آتی کادر فنی تیم ملی برای این افراد بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید